Hur uttalar man...
Forum > Harry Potter > Hur uttalar man...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Claus Ricardstone
Elev |
Det stavas "accio" men utalas "akio"
18 jan, 2012 15:22 |
|
grodan-boll
Elev |
Säger som de gör i filmerna (akkio och protego), tycker det låter bäst
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 18 jan, 2012 16:42 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Jag venne riktigt men som det står kanske x)
18 jan, 2012 18:34 |
|
Freja
Elev |
Akkio och protego eller som på engelska, protejgo
Everything is Dramione and nothing hurts. 18 jan, 2012 18:36 |
|
Draken Norbert
Elev |
18 jan, 2012 18:43 |
|
arianasnape
Elev |
jag säger nog ackio och protego!!
18 jan, 2012 18:46 |
|
Olivizza
Elev |
Jag säger akkio och protego, som typ i filmerna
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 18 jan, 2012 18:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen