De ni hatar mest
Forum > Harry Potter > De ni hatar mest
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moii
Elev |
Skrivet av Pixie: Men lockman är ju charmig. Bara lite för blond. Kunde inte sagt de bättre själv! c: ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 14 jan, 2012 11:44 |
|
Bianca
Elev |
Familjen Dursley och Bellatrix
14 jan, 2012 11:50 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
14 jan, 2012 13:28 |
|
Borttagen
|
Umbridge, kunde nästan inte läsa femte boken pga henne.
Pansy, eftersom hon påminner mig om så många flickor jag känner. 14 jan, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
^ 14 jan, 2012 14:28 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
Tål inte Umbridge.... hon är så irriterande...
Jag stör mig på henne!
HERMIONE FOREVER!!!!<3<3<3<3<3<3<3
14 jan, 2012 14:38 |
|
PPP
Elev |
14 jan, 2012 16:21 |
|
Olivizza
Elev |
Umbridge(tål verkligen inte hennes skratt!), Pansy, Krake, Rita Skeeter och familjen Dursley tycker jag är väldigt irriterande. Bellatrix tycker jag faktiskt inte är ett dugg irriterande, hon är kaxig och cool. Inte för att jag blev ledsen när hon dog, men jag beundrar henne.
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 14 jan, 2012 18:15 |
|
Lills
Elev |
14 jan, 2012 18:18 |
|
joel9324
Elev |
14 jan, 2012 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen