Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Ginny och Lily.
Jag hatar dock namnet Ginevra, men smeknamnet är coolt. 12 jan, 2012 15:22 |
|
Alfrida
Elev |
Jag tycker att JK Rowling har bestämt namnen på ett så bra sätt. Jag älskar tex det här med ego sum lord voldemort och att sirus och bellatrix och fler i familjen black kommer från stjärntäcknet hunden (sirius animagus är ju en hund). Då känner man verkligen att boken är välskriven!! Jag älskar det
hogwartsforever!!t 12 jan, 2012 16:22 |
|
arianasnape
Elev |
Hermione,Ariana.severus,albus,minerva!!
12 jan, 2012 16:31 |
|
OliverPhelps
Elev |
Bellatrix- Det är sjuukt coolt!
Lucius- Han är cool!! Narcissa- Tycker att det är ett fint namn ^^ Fred och George är också bra!
12 jan, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
Jag gillar Luna, Ginny (Ginerva), Hermione, Minerva, Draco, det är ett coolt namn tycker jag, och Snape har ett coolt namn, m.m.
12 jan, 2012 16:56 |
|
Matizze
Elev |
12 jan, 2012 17:03 |
|
SzM
Elev |
12 jan, 2012 18:03 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Fleur - Har en kompis som heter det och i love it
Ginevra- Finnt och lite gammaldags Ginny- Också fint Bellatrix- Ett av mina favoritetnamn Ariana- Jättefint¨ Kendra- Också fint Tonks- Döcoolt Sirius- Love ♥ Neville- Gulligt Draco Narcissa
12 jan, 2012 18:04 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Alla namnen i HP är jättefina.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 12 jan, 2012 18:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av childhoodlight: Älskar Bellatrix och Hermione :> Mina favoritnamn också. Jag gillar även Neville, det är så himla gulligt♥ (a) ^ 12 jan, 2012 18:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen