Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Så amazing :')

Forum > Harry Potter > Så amazing :')

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Bombarda
Elev

Avatar


superfin ♥

Kärlek till alla!

15 feb, 2012 11:38

harrypotterlover
Elev

Avatar


äällska!!!

HArry Potter in my heart forever

15 feb, 2012 13:56

EpicFaiil
Elev

Avatar


sött

15 feb, 2012 19:32

Borttagen

Avatar


Jag började typ gråta på slutet så vakert ♥

15 feb, 2012 20:26

Celest Gaunt
Elev

Avatar


När jag blir äldre ska jag uppfinna en maskin som rader en viss sak ur minnet..

Jag skar radera Harry Potter...

För att sedan få läsa om böckerna och upptäcka den magiska världen en gång till!!
För att jag ska få lära och upptäcka alla detaljerna, för att jag ska få gå omkring och tänka på det hela tiden..

För även om jag redan gör det nu, så kunde jag få börja om, för då har man ingen ångest över att man ska tröttna när man läser om böckerna!
För då får jag ett magiskt ögonblick varenda dag, när man upptäcker en ny värld!

15 feb, 2012 20:37

Rawenclaw98
Elev

Avatar

+1


^ du måste uppfinna en sån sak, i så fall så ska jag köpa den, hur mycket den en kostar!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi64.tinypic.com%2F2hol85u.gif................ Proud Ravenclaw................Newtina trash

15 feb, 2012 20:46

Celest Gaunt
Elev

Avatar


Skrivet av Rawenclaw98:
^ du måste uppfinna en sån sak, i så fall så ska jag köpa den, hur mycket den en kostar!


HAHA! Jag lovar

15 feb, 2012 20:54

Rawenclaw98
Elev

Avatar


Skrivet av Celest Gaunt:
Skrivet av Rawenclaw98:
^ du måste uppfinna en sån sak, i så fall så ska jag köpa den, hur mycket den en kostar!


HAHA! Jag lovar

Bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi64.tinypic.com%2F2hol85u.gif................ Proud Ravenclaw................Newtina trash

15 feb, 2012 20:58

njasmine
Elev

Avatar


Skrivet av Celest Gaunt:
När jag blir äldre ska jag uppfinna en maskin som rader en viss sak ur minnet..

Jag skar radera Harry Potter...

För att sedan få läsa om böckerna och upptäcka den magiska världen en gång till!!
För att jag ska få lära och upptäcka alla detaljerna, för att jag ska få gå omkring och tänka på det hela tiden..

För även om jag redan gör det nu, så kunde jag få börja om, för då har man ingen ångest över att man ska tröttna när man läser om böckerna!
För då får jag ett magiskt ögonblick varenda dag, när man upptäcker en ny värld!


gör det please
Jag kan ochså hjälpa till att bygga

When im 80 years old I´ll be sitting in my rocking chair and reading Harry Potter,´ and my family will say to me "After all this time?" and I will say "Always"

19 feb, 2012 12:57

Borttagen

Avatar


Jättefin

19 feb, 2012 13:21

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Så amazing :')

Du får inte svara på den här tråden.