favorit par?
Forum > Harry Potter > favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tilly Potter
Elev |
jag gillar Hermione och Ron
Wizarding World Of Harry Potter :'3 10 dec, 2010 19:25 |
|
Borttagen
|
Harry och Draco
![]() Nejmen lol. Typ.... Harry och Ginny, och Ron & hermione... visste att det skulle bli så redanförsta boken :s Men typ... nä, jag vet inte. 11 dec, 2010 17:13 |
|
Borttagen
|
Harry och Ginny
11 dec, 2010 17:28 |
|
OliviaGranger
Elev |
Lupin Och Tonks.
Ron och Hermione också. ♥ Hagrid♥ 11 dec, 2010 18:41 |
|
Borttagen
|
Harry & Ginny xD
11 dec, 2010 18:55 |
|
Hermione.Granger
Elev |
Harry & Ginny, helt klart
Dobby didn’t mean to kill anyone. Only to maim or seriously injure | Dobby doesn't have a master. Dobby is a free elf! R.I.P Dobby ♥ 11 dec, 2010 19:41 |
|
Elna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ron och Hermione. Urgulliga tillsammans Håller med, de är så söta. :3 11 dec, 2010 20:44 |
|
GredForge
Elev |
R & H
L & T Neither one can live if the other survives 11 dec, 2010 20:44 |
|
Weasley Twin
Elev |
11 dec, 2010 21:13 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja se Luna och Draco, haha :c
Det skulle bli en.... intressant kombination 11 dec, 2010 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen