Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

favorit par?

Forum > Harry Potter > favorit par?

1 2 3 4 5 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Tilly Potter
Elev

Avatar

+1


jag gillar Hermione och Ron

Wizarding World Of Harry Potter :'3

10 dec, 2010 19:25

Borttagen

Avatar


Harry och Draco

Nejmen lol. Typ.... Harry och Ginny, och Ron & hermione... visste att det skulle bli så redanförsta boken :s

Men typ... nä, jag vet inte.

11 dec, 2010 17:13

Borttagen

Avatar


Harry och Ginny

11 dec, 2010 17:28

OliviaGranger
Elev

Avatar


Lupin Och Tonks.
Ron och Hermione också.

♥ Hagrid♥

11 dec, 2010 18:41

Borttagen

Avatar


Harry & Ginny xD

11 dec, 2010 18:55

Hermione.Granger
Elev

Avatar


Harry & Ginny, helt klart

Dobby didn’t mean to kill anyone. Only to maim or seriously injure | Dobby doesn't have a master. Dobby is a free elf! R.I.P Dobby ♥

11 dec, 2010 19:41

Elna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ron och Hermione. Urgulliga tillsammans


Håller med, de är så söta. :3

11 dec, 2010 20:44

GredForge
Elev

Avatar


R & H
L & T

Neither one can live if the other survives

11 dec, 2010 20:44

Weasley Twin
Elev

Avatar


Lily & James

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi52.tinypic.com%2Fj5fkmb.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi54.tinypic.com%2F1555ok5.jpg

11 dec, 2010 21:13

Borttagen

Avatar


Jag skulle vilja se Luna och Draco, haha :c

Det skulle bli en.... intressant kombination

11 dec, 2010 21:15

1 2 3 4 5 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > favorit par?

Du får inte svara på den här tråden.