Film om Harrys och Ginnys barn.
Forum > Harry Potter > Film om Harrys och Ginnys barn.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Om J.K skriver en bok om det; visst gör en film. Men jag tycker inte att det borde göras en ny bok och tror heller inte det kommer komma en till bok därför att historien är nu slut, vad skulle i så fall de böckerna/filmerna handla om? Det känns som att det skule förstöra hela historien om det bara fortsätter i oändlighet.
8 jan, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte... inte en film kanske men en bok. Men då MÅSTE Rowling ha skrivit den.
Men annars så tycker jag att det är väldigt bra med sju böcker. Det är ju väldigt mycket och allting måste ju ha ett slut? Missförstå mig inte nu. Nu menar jag inte att Harry Potter har ett slut utan att J.K Rowling kan inte skriva tjugo böcker om Harrys barnbarnsbarn. Då vill jag nog hellre ha en bok om Dumbledores uppväxt eller marodörernas tid på Hogwarts. men det som är så bra med Harry Potter är att man kan fortsätta drömma vidare och skriva egna Fanfictions om hur just man själv vill att det har sett/ska se ut. 8 jan, 2012 17:13 |
|
Luna Lu
Elev |
Skrivet av SagaS: Jag hittade inget forum om just detta, men om det redan finns, sorry.. :3 Jag vill att det ska komma en film om när Albus, James och Lily växer upp. jaa superidé! Tycker inte ni det skulle vara ganska fett? My heart ICAFE Läs gärna min ff Jardelicka Toof - en riktig häxa! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13413 8 jan, 2012 17:15 |
|
Trudor
Elev |
Skrivet av Optic: Om J.K skriver en bok om det; visst gör en film. Men jag tycker inte att det borde göras en ny bok och tror heller inte det kommer komma en till bok därför att historien är nu slut, vad skulle i så fall de böckerna/filmerna handla om? Det känns som att det skule förstöra hela historien om det bara fortsätter i oändlighet. Förstår vad du menar. Och ja. Det är sant. Men inget tyder på att hon inte kan skriva en annan historia - om något annat. Once a gryff, always a gryff. 8 jan, 2012 17:24 |
|
Dragonflies
Elev |
Nej, ingen till bok eller film. Jag tror att Rowling medvetet avslutade böckerna som hon gjorde eftersom att hon ville att alla läsare skulle få en egen chans att hitta på vad som hände sedan.
8 jan, 2012 17:47 |
|
Nessie00
Elev |
Om Rowling skrev om det skulle jag vilja ha en film, men inte annars. Det kunde ju liksom komma en till onding och försöka döda dem... Bara en idé!
EXTERMINATE!!! 8 jan, 2012 17:57 |
|
GinnyLover
Elev |
Jag tycker inte att det ska komma fler böcker om Harry. I så fall om James, Dumbledore eller Voldemort.
8 maj 2013 ♥ 8 jan, 2012 17:57 |
|
OliverPhelps
Elev |
8 jan, 2012 17:59 |
|
Lills
Elev |
8 jan, 2012 18:35 |
|
SagaS
Elev |
Skrivet av Trudor: Alltså, man vill ju bara se mer när den sista filmen slutar, så jag vet inte. Kanske. Albus är i alla fall snygg.. :3 AHAHHAHAHHAHAH ja
8 jan, 2012 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen