Skulle du...
Forum > Harry Potter > Skulle du...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moii
Elev |
Men tänk då på att nu får en "ny" familj osv? Antagligen nya vänner och sånt också.
Någon tyckte att det var konstigt varför man aldrig fick träffa sin familj. Jadu.... Det var bara något jag kom på, och det hade blivit för enkelt att välja om man fick träffa dom igen anser jag. Men som många tycker tycker jag med, det är verkligen jätte svårt att välja! ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 8 jan, 2012 09:25 |
|
joel9324
Elev |
8 jan, 2012 09:28 |
|
ChoLover
Elev |
Det är ett svårt val men jag vill inte svika min familj elr hogwarts så jag tänker ju såklart skicka brev ifrån hogwarts (som är mitt riktiga hem).
"join the dark side"♆ gå in på min blogg http://myyrules.bloggplatsen.se/ please 8 jan, 2012 09:32 |
|
Weasley
Elev |
Skrivet av J-star Black: familj och vänner är viktiga, men det är min dröm 8 jan, 2012 10:07 |
|
itsleviosa
Elev |
8 jan, 2012 10:07 |
|
Trudor
Elev |
Om jag var Harry Potter, ja.
Om jag var jag, nej. Inte för att lämna min familj. Nä nä! Men att leva som Weasley-familjen skulle inte vara så dumt.. Komma hem ibland på julen och sommaren. Dessutom är alla i Weasley-familjen sjukt mysiga. Once a gryff, always a gryff. 28 jan, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Skulle aldrig offra att komma till Hogwarts framför min familj.
Så svaret blir: nej. Det är klart att min högsta dröm är att få gå på Hogwarts, men min familj betyder mer än det. .Om jag mister min familj så mister jag allt. .Om jag mister ett skol-slott mister jag mina drömmar. (^Vet att Hogwarts är mycket mer än ett skol-slott men ni förstår vad jag menar). 28 jan, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
kanske....vet inte
28 jan, 2012 22:51 |
|
Train
Elev |
Jag skulle dö lite smått utan min mor, mina systrar, min gudfar, min mormor och mina vänner, men med på tanke på att jag skriver "Fuck this, Im going to Hogwarts" på alla papper i skolan, så jo, det skulle jag nog.
29 jan, 2012 12:59 |
|
Ultramannen
Elev |
Om jag skulle kunna åka hem på lov så JA!! Fast min familj och mina vänner skulle jag ALDRIG överge för Hogwarts. Fast jag skulle sååå gärna gå på Hogwarts!
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
1 feb, 2012 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen