vilka trollformlar??
Forum > Harry Potter > vilka trollformlar??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LeonaGoodness
Elev |
Lumos, expelliarmus och expecto patronum!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 21 jan, 2012 16:34 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
21 jan, 2012 16:36 |
|
amie
Elev |
Expekto patronum Accio och Sectumsempra
stolt medlem i TGL 21 jan, 2012 16:40 |
|
ernin
Elev |
Reparo, jag är en mästare på att ha sönder saker
Imperio, då skulle jag kunna styra mina klasskamrater till att behandla mig som en drottning! Hehehe Och Accio, istället för att andvända Lumos så behöver man bara säga "Accio ficklampa"! Haha, jag är så smart! ![]()
21 jan, 2012 16:47 |
|
LauraTree
Elev |
Expecto patronum
Reparo Accio 21 jan, 2012 17:18 |
|
Weasley
Elev |
Expecto patronum, Lamslå och Renskrubba! dom är bra att kunna!
21 jan, 2012 17:20 |
|
Borttagen
|
Renskrubba, Lumos och Reparo är ju dem mest nödvändigaste, enligt mig... men det beror om jag vill vara praktisk eller ha lite skoj också...
21 jan, 2012 17:27 |
|
ronnyponny
Elev |
21 jan, 2012 17:48 |
|
mionee
Elev |
21 jan, 2012 18:11 |
|
Mountain
Elev |
Experiarmus, lumus, avada kevada, crucio, impedenta, imperio, lamslag, reducto, rektusempra, sektusempra, legileme, aollohomora, silenco, ][img[/img]][col[/img]or=or[/img]ange] bombarda[/color], reparo, expecto patronum, wingardium leviosa och accio!
21 jan, 2012 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen