Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Prata bara bra om Snape

Forum > Harry Potter > Prata bara bra om Snape

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Severus10
Elev

Avatar


Man ska inte ifrågsätta något utan man ska skriva det man vill.
För ifrågasätter man så riktar man åsikterna mot mig och sådant vill inte jag veta av.
det är bara dumheter att göra så.

5 jan, 2012 20:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av annawpotter:
^
^Men varför skriver du ens då? Såklart att folk ifrågasätter om de inte tycker som du. Det är inte för att vara elaka eller göra dig ledsen. De undrar bara varför de tycker som du gör för att man är nyfiken.
Du borde inte skriva om du är rädd för att personer ska ifrågasätta.
Tänk vad tråkig världen skulle vara ifall alla tyckte lika! Man måste acceptera att folk har olika åsikter.

Madam, du förtjänar en tumme upp.

5 jan, 2012 20:14

hyperion
Elev

Avatar


Skrivet av Severus10:
Man ska inte ifrågsätta något utan man ska skriva det man vill.
För ifrågasätter man så riktar man åsikterna mot mig och sådant vill inte jag veta av.
det är bara dumheter att göra så.

Men om det man vill skriva ifrågasätter det du skriver då? Och man riktar ju inte åsikter mot dig om man säger att man inte gillar Snape, då riktar man ju åsikten mot alla, både de som håller med och inte.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc8f2f6d0ea7c96dfdc2ef6033dd1f035%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F841bdc53f51c1098f2b3eaef2582b22e%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o2_500.gif

5 jan, 2012 20:16

Borttagen

Avatar


Lite off topic-tråd.
Jag tycker iaf att Severus är en av de modigaste karaktärerna i HP

5 jan, 2012 20:17

Borttagen

Avatar


Severus10; Kan du inte hålla dig till de trådar som finns om Snape och acceptera andras åsikter?
Det är onödigt att du skapar sådana här trådar 24/7.

5 jan, 2012 20:17

Cyachi
Elev

Avatar


Okej hörni, nu får ni lugna ner er lite.
Den är tråden kanske är en aning annorlunda, men jag antar att det egentligen inte finns något fel med den. Det finns trådar om precis allt annat, så varför inte en sån här? Sedan så finns det ju redan trådar om Snape, men inte just precis en sån här. Många trådar liknar varandra, men så länge som de inte är likadana så är det helt i sin ordning.
Jag tänker dock inte ta bort några inlägg. I forum är det helt okej att ifrågasätta, och det är något som man måste lära sig att acceptera.

Alltså.
Har ni inget bra att säga om Snape behöver ni inte skriva i den här tråden. Jag kan dock inte hindra er så länge ni inte går helt off topic - vilket jag inte tycker ni gjort än.
Glöm inte bort den trevliga tonen bara!

5 jan, 2012 20:20

annawpotter
Elev

Avatar

+1


Severus10Som jag skrivit till dig innan, Folk kommer fortsätta ifrågasätta dina åsikter och undra varför du tycker som du gör. Om du inte klarar det, så borde du inte skriva.
Så klart att ingen vill göra dig ledsen! Jag accepterar absolut att du tycker om Snape och precis allt annat du tycker.
Den här sidan är en diskussions sida Det kanske finns någon annan Harry potter sida som bara går ut på att skriva sina egna åsikter utan att få svar på dom, men så är inte Mugglarportalen.
Här diskuterar vi och skapar en sån fin gemenskap som antagligen aldrig skapas på någon annan hemsida.

Araceli, tack så mycket fina du!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F2594d8a3eebbd26ca6bc403ec0b06ba3%2Ftumblr_mgzef3pg801rtpflwo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F16886870%2Ftumblr_ls3bwg8UZp1qfcl2go1_500_large.jpg

5 jan, 2012 20:20

Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 5 kl. 20:22
Antal ändringar: 2

Severus10
Elev

Avatar


Ja accepterar dem om de accepterar mina utan att ifrågasätta och säga att man inte håller med.

Om jag skriver att Snape är alltigenom god så ska inte nästa skriva så här.

jag håller inte med.

För det är att rikta en kommentar/åsikt mot mig.



Cyachi_ ta bort inläggen nu.

5 jan, 2012 20:21

Fang
Elev

Avatar


Du har skapat en sån här tråd. här är den.

5 jan, 2012 20:23

Cyachi
Elev

Avatar


Severus10 Läste du ens det jag skrev?

Edit: Och tydligen fanns det redan en precis likadan tråd, tillochmed skapad av dig själv. Låser den här eftersom en räcker gott och väl!

5 jan, 2012 20:24

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Prata bara bra om Snape

Du får inte svara på den här tråden.