Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lovley Little Luna and Noble Nerdy Neville [SV]

Forum > Fanfiction > Lovley Little Luna and Noble Nerdy Neville [SV]

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av sötalillaarasara:
Grisfis: "jaja detaljer", vem är du och vad har du gjort med min Neville älskande, flummiga, galna smått nördiga perfektionist till bästis?
Smått nördiga? Trodde jag var JÄTTESUPERMEGANÖRDIG XD

Skrivet av Ginny.:.Weasley:
När kommeeer meeerrrr??? *dobbyögon*
Jag har ganska mycket att göra i veckan, men jag tror det kan komma ett nytt till helgen. Dock lovar jag inget

Tack alla Alla era fina kommentarer värmer ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

23 jan, 2012 17:43

Borttagen

Avatar

+1


Braa!!

23 jan, 2012 19:57

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Jättebra! *bevakar*

~MY TUMBLR~

24 jan, 2012 22:45

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Jättebra! *bevakar*
Tack

Kära läsare: Jag har kommit på att jag har en berättelse jag måste skriva i skolan. Den ska inte vara så lång, men jag tycker det är svårt att skriva två saker samtidigt. Antingen hinner jag skriva kapitel 3 här innan vi börjar, eller så får ni vänta till jag har skrivit klart min skoluppgift
Hoppas ni häner kvar ändå, ni är fantastiska ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

24 jan, 2012 22:53

GiinnyyyPotter
Elev

Avatar


Åhh! Jätte bra!

25 jan, 2012 21:06

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av GiinnyyyPotter:
Åhh! Jätte bra!
Tacktack

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

25 jan, 2012 21:09

sötalillaarasara
Elev

Avatar


dum gris fis jag krver att du mailar inehllet till nsta kapitel annars konfiskerar jag filmen med nevills tal och krashar interrnet!

Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be

25 jan, 2012 22:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Victoire Weasly:
Jättebra! *bevakar*
Tack

Kära läsare: Jag har kommit på att jag har en berättelse jag måste skriva i skolan. Den ska inte vara så lång, men jag tycker det är svårt att skriva två saker samtidigt. Antingen hinner jag skriva kapitel 3 här innan vi börjar, eller så får ni vänta till jag har skrivit klart min skoluppgift
Hoppas ni häner kvar ändå, ni är fantastiska ♥


Tack,klart vi är kvar

26 jan, 2012 17:41

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av sötalillaarasara:
dum gris fis jag krver att du mailar inehllet till nsta kapitel annars konfiskerar jag filmen med nevills tal och krashar interrnet!
Kan du börja skriva så att andra än jag förstår snart. Det borde stå:
"Dum Grisfis. Jag kräver att du mailar innehållet till nästa kapitel, annars konfiskerar jag filmen med Nevilles tal och kraschar internet!"

Men nej, du får inte vet nDet ska bli överraskning för alla XD

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Victoire Weasly:
Jättebra! *bevakar*
Tack

Kära läsare: Jag har kommit på att jag har en berättelse jag måste skriva i skolan. Den ska inte vara så lång, men jag tycker det är svårt att skriva två saker samtidigt. Antingen hinner jag skriva kapitel 3 här innan vi börjar, eller så får ni vänta till jag har skrivit klart min skoluppgift
Hoppas ni häner kvar ändå, ni är fantastiska ♥


Tack,klart vi är kvar
Tack ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

26 jan, 2012 19:56

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av sötalillaarasara:
dum gris fis jag krver att du mailar inehllet till nsta kapitel annars konfiskerar jag filmen med nevills tal och krashar interrnet!
Kan du börja skriva så att andra än jag förstår snart. Det borde stå:
"Dum Grisfis. Jag kräver att du mailar innehållet till nästa kapitel, annars konfiskerar jag filmen med Nevilles tal och kraschar internet!"

Men nej, du får inte vet nDet ska bli överraskning för alla XD

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Victoire Weasly:
Jättebra! *bevakar*
Tack

Kära läsare: Jag har kommit på att jag har en berättelse jag måste skriva i skolan. Den ska inte vara så lång, men jag tycker det är svårt att skriva två saker samtidigt. Antingen hinner jag skriva kapitel 3 här innan vi börjar, eller så får ni vänta till jag har skrivit klart min skoluppgift
Hoppas ni häner kvar ändå, ni är fantastiska ♥


Tack,klart vi är kvar
Tack ♥

När kommer denna överraskningen då??

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

26 jan, 2012 19:59

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Fanfiction > Lovley Little Luna and Noble Nerdy Neville [SV]

Du får inte svara på den här tråden.