Lovley Little Luna and Noble Nerdy Neville [SV]
Forum > Fanfiction > Lovley Little Luna and Noble Nerdy Neville [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av sötalillaarasara: Smått nördiga? Trodde jag var JÄTTESUPERMEGANÖRDIG XDGrisfis: "jaja detaljer", vem är du och vad har du gjort med min Neville älskande, flummiga, galna smått nördiga perfektionist till bästis? Skrivet av Ginny.:.Weasley: Jag har ganska mycket att göra i veckan, men jag tror det kan komma ett nytt till helgen. Dock lovar jag inget När kommeeer meeerrrr??? *dobbyögon* Tack alla
23 jan, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
Braa!!
23 jan, 2012 19:57 |
|
Victoire Weasly
Elev |
24 jan, 2012 22:45 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Tack Jättebra! *bevakar* Kära läsare: Jag har kommit på att jag har en berättelse jag måste skriva i skolan. Den ska inte vara så lång, men jag tycker det är svårt att skriva två saker samtidigt. Antingen hinner jag skriva kapitel 3 här innan vi börjar, eller så får ni vänta till jag har skrivit klart min skoluppgift Hoppas ni häner kvar ändå, ni är fantastiska ♥
24 jan, 2012 22:53 |
|
GiinnyyyPotter
Elev |
Åhh! Jätte bra!
25 jan, 2012 21:06 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
25 jan, 2012 21:09 |
|
sötalillaarasara
Elev |
dum gris fis jag krver att du mailar inehllet till nsta kapitel annars konfiskerar jag filmen med nevills tal och krashar interrnet!
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 25 jan, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Victoire Weasly: Tack Jättebra! *bevakar* Kära läsare: Jag har kommit på att jag har en berättelse jag måste skriva i skolan. Den ska inte vara så lång, men jag tycker det är svårt att skriva två saker samtidigt. Antingen hinner jag skriva kapitel 3 här innan vi börjar, eller så får ni vänta till jag har skrivit klart min skoluppgift Hoppas ni häner kvar ändå, ni är fantastiska ♥ Tack,klart vi är kvar 26 jan, 2012 17:41 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av sötalillaarasara: Kan du börja skriva så att andra än jag förstår snart. Det borde stå:dum gris fis jag krver att du mailar inehllet till nsta kapitel annars konfiskerar jag filmen med nevills tal och krashar interrnet! "Dum Grisfis. Jag kräver att du mailar innehållet till nästa kapitel, annars konfiskerar jag filmen med Nevilles tal och kraschar internet!" Men nej, du får inte vet Skrivet av Borttagen: Tack ♥ Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Victoire Weasly: Tack Jättebra! *bevakar* Kära läsare: Jag har kommit på att jag har en berättelse jag måste skriva i skolan. Den ska inte vara så lång, men jag tycker det är svårt att skriva två saker samtidigt. Antingen hinner jag skriva kapitel 3 här innan vi börjar, eller så får ni vänta till jag har skrivit klart min skoluppgift Hoppas ni häner kvar ändå, ni är fantastiska ♥ Tack,klart vi är kvar
26 jan, 2012 19:56 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av sötalillaarasara: Kan du börja skriva så att andra än jag förstår snart. Det borde stå:dum gris fis jag krver att du mailar inehllet till nsta kapitel annars konfiskerar jag filmen med nevills tal och krashar interrnet! "Dum Grisfis. Jag kräver att du mailar innehållet till nästa kapitel, annars konfiskerar jag filmen med Nevilles tal och kraschar internet!" Men nej, du får inte vet Skrivet av Borttagen: Tack ♥ Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Victoire Weasly: Tack Jättebra! *bevakar* Kära läsare: Jag har kommit på att jag har en berättelse jag måste skriva i skolan. Den ska inte vara så lång, men jag tycker det är svårt att skriva två saker samtidigt. Antingen hinner jag skriva kapitel 3 här innan vi börjar, eller så får ni vänta till jag har skrivit klart min skoluppgift Hoppas ni häner kvar ändå, ni är fantastiska ♥ Tack,klart vi är kvar När kommer denna överraskningen då?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 26 jan, 2012 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen