Vad tycker ni saknas på Trollkarlsstaden???
Forum > Mugglarportalen > Vad tycker ni saknas på Trollkarlsstaden???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ny drake! Norsk ryggdrake! ^^
27 apr, 2012 18:36 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, det tycker jag oxå! Ny drake! Norsk ryggdrake! ^^ Skulle även vara kul med typ Doktor Dreggels bästa Bubbelgum! 27 apr, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Det har jag faktiskt tänkt på!Skrivet av Borttagen: Ja, det tycker jag oxå! Ny drake! Norsk ryggdrake! ^^ Skulle även vara kul med typ Doktor Dreggels bästa Bubbelgum! Jag tycker att man borde kunna köpa hundar i djuraffären! 27 apr, 2012 19:05 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Det har jag faktiskt tänkt på!Skrivet av Borttagen: Ja, det tycker jag oxå! Ny drake! Norsk ryggdrake! ^^ Skulle även vara kul med typ Doktor Dreggels bästa Bubbelgum! Jag tycker att man borde kunna köpa hundar i djuraffären! dem har nog bara djur man får ha på Hogwarts.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
27 apr, 2012 20:15 |
|
AlexZz
Elev |
27 apr, 2012 21:31 |
|
StoltaSlytherin
Elev |
det borde finnas en Fred & Georges shop som i de tre första HP spelen och i halvblodsprinsen
27 apr, 2012 22:06 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av StoltaSlytherin: det borde finnas en Fred & Georges shop som i de tre första HP spelen och i halvblodsprinsen Bra ide !
8 maj, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Ja & billigare kvastar som typ rensopar 5 or Skrivet av Borttagen: Ja, det tycker jag oxå! :Ny drake! Norsk ryggdrake! ^^ Skulle även vara kul med typ Doktor Dreggels bästa Bubbelgum! 8 maj, 2012 17:24 |
|
Ollis100
Elev |
Florean Fortescues glassbar! Sen kan man samla olika glass-smaker, det skulle vara kul hej 23 jul, 2012 22:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag saknar Tvillingarnas butik
en bok butik omg vad underbart det hade varit att ha det och ja en trolldrycksbutik ^^ ![]()
23 jul, 2012 22:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen