Vem är er favorit dödsätare ??
Forum > Harry Potter > Vem är er favorit dödsätare ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
4 jan, 2012 14:40 |
|
Ladusvalan
Elev |
Gillar väl inga dödsätare egentligen, men jag tror att jag i såna fall skulle välja Snape och Bellatrix (om Snape nu är en dödsätare - visst är han det?) Bellatrix tar jag bara för att hon är så komisk, även om hon är extremt ondskefull (en typisk psykopat)...
4 jan, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
hej
4 jan, 2012 15:05 |
|
Ascendio
Elev |
4 jan, 2012 15:12 |
|
Borttagen
|
Yaxley eller Rodolphus och Bellatrix!
4 jan, 2012 15:17 |
|
missdumbledore
Elev |
4 jan, 2012 15:23 |
|
Mahoqny
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Mahoqny: Draco Malfoy, om han nu får sitt märke. Annars Lucius. Fast egentligen gillar jag inte någon dödsätare då de är emot allt jag tror på. Ja, Draco fick sitt märke i sexan. :-) Fast bara i filmen väl? Jag kan inte minnas att det nämndes i boken. ~Toujours pur~ 4 jan, 2012 15:58 |
|
Ms.Markus
Elev |
4 jan, 2012 16:01 |
|
James Potter
Elev |
egfwg
Kontakta mig om någon kan sälja mig chokladgrodekort 4 jan, 2012 16:23 |
|
seamus
Elev |
Nacrissa och Snape eftersom båda har hjälpt Harry.
Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
4 jan, 2012 16:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen