Paus?
Forum > Harry Potter > Paus?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Gjorde det ibland förut när jag tittade på teve. Pausar lite då och då för att se om det blir en rolig min, hehe (a)
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jan, 2012 22:53 |
|
Train
Elev |
4 jan, 2012 22:54 |
|
Solkatten
Elev |
Måste göra det nästa gång jag ser på HP och då ta en massa kort eller något, hahah
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jan, 2012 22:57 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ojojoj, ni bara måste se en som jag råkade pausa.. Det är på Hermione, och den är SJUKT JÄVLA LÄSKIG. Jag återkommer med bilden strax.. EDIT, okej, här är den: ![]() Jag DÖR vad läskig den är O_O haha "Tuta och kör Ernie!"
4 jan, 2012 22:57 |
|
Borttagen
|
4 jan, 2012 23:00 |
|
Train
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ojojoj, ni bara måste se en som jag råkade pausa.. Det är på Hermione, och den är SJUKT JÄVLA LÄSKIG. Jag återkommer med bilden strax.. EDIT, okej, här är den: ![]() Jag DÖR vad läskig den är O_O Läskig är bara förnamnet! Uuuuh, den är skräckinjagande! Den är underbar, haha
4 jan, 2012 23:04 |
|
Ms.Markus
Elev |
Det händer ofta att jag pausar när Ron gör den här superhärliga minen! HAHA ^^)
![]() Edit: ![]() Ha är så gullig! xD ![]()
4 jan, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Asså jag dör xD
4 jan, 2012 23:19 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Haha jag tittade precis på de vises sten och skulle pausa, titta på våran kära Minerva hur hon ser ut när hon ska förvandla sig till en katt
Hon är jätteläskig ju ![]() ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
5 jan, 2012 23:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rawenclaw98: Haha jag tittade precis på de vises sten och skulle pausa, titta på våran kära Minerva hur hon ser ut när hon ska förvandla sig till en katt Hon är jätteläskig ju Åh, Gud! Hon ser ut som en nakenkatt! 5 jan, 2012 23:38 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen