HAPPY BIRTHDAY TOM RIDDLE
Forum > Harry Potter > HAPPY BIRTHDAY TOM RIDDLE
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Grattis Mörkrets Herre! Hoppas du får ha en fin födelsedag i helvetet! Hälsa dina anhängare och hoppas du får något fint! Tack för att du gjorde böckerna ännu mera läsvärda!
31 dec, 2011 17:03 |
|
hyperion
Elev |
31 dec, 2011 17:10 |
|
Borttagen
|
Grattis!
Imb, han skulle bli 84 år... eller 85, lite svårt att veta med tanke på att det är nyårsafton. Men 2011 - 1927 = 84 (eller?) 31 dec, 2011 17:11
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 17:13
|
|
juliaweasly
Elev |
Hans mamma dog även idag! Men grattis lilla voldyboii!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
31 dec, 2011 17:12 |
|
Emme Lestrange
Elev |
31 dec, 2011 17:12 |
|
joel9324
Elev |
31 dec, 2011 17:14 |
|
scarhead
Lärare |
31 dec, 2011 17:15 |
|
Hippogriffen
Elev |
I hate U.
WolfSeeker5256 på Pottermore :) Läsa gärna min ff Ebonie Black [SV] 31 dec, 2011 17:17 |
|
gabbe
Elev |
31 dec, 2011 17:21 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Grattis! Imb, han skulle bli 84 år... eller 85, lite svårt att veta med tanke på att det är nyårsafton. Men 2011 - 1927 = 84 (eller?) det är egentligen inte svårt för att det är nyårsafton, det är ju fortfarande 2011 alltså är det samma sak som om han skulle fyllt i juni eller något. 2011- 1927= 0084 ![]()
31 dec, 2011 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen