Hur ser din topp 3 i HP filmerna?
Forum > Harry Potter > Hur ser din topp 3 i HP filmerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amie
Elev |
1 vises sten dom är bara så söta där
2 fenixorden superspänande 3 dötsrelikerna 1 och 2 gät typ ela tiden men det är lite tråkit att det inte komer fler fillmer vore roligt om det kom filmer när deras barn går på hogwarts stolt medlem i TGL 2 jan, 2012 02:40 |
|
Jessica Tonks
Elev |
2 jan, 2012 09:49 |
|
BlondaHermione
Elev |
2 jan, 2012 10:18 |
|
Borttagen
|
1. Hemligheternas kammare...
2. Dödsrelikerna del 2 3. Fenixorden 2 jan, 2012 10:29 |
|
Draken Norbert
Elev |
2 jan, 2012 10:46 |
|
Theabeanr1
Elev |
2 jan, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
1. Dödsrelikerna del 1 och 2 (för dem är så himla bra, fast fred och snape dör
2. Fången från Azkaban (den är bara så bra. Lupin som lärare, patronus, marodörkartan och Sirius!) 3. Fenixorden (Fred och Georges "fyverkeri show" är super kul ju! Fast Sirius dör 2 jan, 2012 12:26 |
|
mrfufnek
Elev |
1. Båda Dödsrelikerna.
2. Den flammande bägaren. 3. Fenixorden. Men jag älskar de andra filmerna också, blev besviken på HBP dock... De vises sten är så jäkla härlig också! HÄR! PROUD TO BE A CRAFANGFRAN! 2 jan, 2012 12:29 |
|
Borttagen
|
1. Båda Dödsrelikerna.
2. Fenixorden. 3. De vises sten. Men egentligen går det knappt att välja... 2 jan, 2012 12:31 |
|
Mill Goodness
Elev |
1. Dödsrelikerna del 2
2. Dödsrelikerna del1 3. Flammande bägaren Förresten du har smuts på näsan. 2 jan, 2012 12:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen