Neville + Luna = ?
Forum > Harry Potter > Neville + Luna = ?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tror fastsikt det skulle funka mellan dem Jag också! Dom verkar söta ihop! Luna är så snäll och det skulle säkert fungera bra, enligt mig...
5 jan, 2012 23:29 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
^
^ Jag tycker också känns lite löjligt när det sitter där i slutet. De gör liksom inget, bara sitter. Fast det kanske är så Luna och neville är, att de inte behöver gör så mycket. De är nöjda med att bara sitta där och njuta.
5 jan, 2012 23:29 |
|
Borttagen
|
Men Luna gifter sig ju med någon annan, kommer inte ihåg vad han hette, men Hon och Neville blev i alla fall inte ihop.
6 jan, 2012 01:27 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet att Luna gifte sig med Rolf. Men jag tror att Neville och Luna var ihop innan Luna gifte sig med Rolf. De står i första inlägget Men Luna gifter sig ju med någon annan, kommer inte ihåg vad han hette, men Hon och Neville blev i alla fall inte ihop.
6 jan, 2012 12:08 |
|
Ginny_Power
Elev |
6 jan, 2012 12:39 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
6 jan, 2012 12:42 |
|
Quidditch
Elev |
6 jan, 2012 13:10 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Quidditch: På vilket sätt känns det konstigt? (inget emot dig, jag är bara nyfiken på varför)Känns på något sett väldigt, väldigt konstigt att dom blev ihop. O.o
6 jan, 2012 13:11 |
|
Amandin
Elev |
Jag tror fastsikt det skulle funka mellan dem
6 jan, 2012 14:14 |
|
GinnyLover
Elev |
Jag gillar nog Nevuna, men tror, som du sa först, att de nog bara funkade i några veckor.
Men jag shippar det ändå 8 maj 2013 ♥ 6 jan, 2012 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen