Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(
Forum > Harry Potter > Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lunalovegood!!
Elev |
27 dec, 2012 11:57 |
|
Borttagen
|
NEJ
Visst, det har blivit lite tomt. Men en film om när de är vuxna? Huh nä, det skulle bara förstöra serien 27 dec, 2012 12:24 |
|
Sallymalfoy
Elev |
Ja precis! Vill inte att allt ska vara slut, vill fortsätta läsa & höra mer om Harry Potter. Men någonstans måste det finnas ett slut. Och jag tycker att J.K Rowling har avslutat hela historien med ett superbra slut, det skulle inte kunna vara bättre. Men som sagt, man vill ändå inte ''släppa taget'' helt.
27 dec, 2012 12:29 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Nah, jag tycker det är bra som det är. Skulle det finnas fler filmer kan de ju inte vara baserade på ingenting, så det betyder att JK Rowling skulle behöva skriva fler böcker. Och om hon inte vill, så får vi klara oss. Sju böcker och åtta filmer är inte så lite
![]()
27 dec, 2012 12:30 |
|
Borttagen
|
jag tycker det duger, det är bra som det är, fler hade bara förstört det dom redan finns, det är bara min mening
27 dec, 2012 16:15 |
|
Nendra
Elev |
DET KOMMER MINISERIES!
De håller på att spela in de nu. J.K.Rowling skrev det på sin twitter. Jag tror det är en fristående del från de andra filmerna men ändå. Jag ser fram emot det!!!! There once was a boy named Harry... 27 dec, 2012 16:29 |
|
Candys
Elev |
Jag tycker också att det är synd att det inte finns fler filmer!
27 dec, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
t
27 dec, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
8 räker för mig för då får man med de viktgaste Harry potter skolgång på hogwards skola för häxkonster och trolldom
Och en serie kan inte Ha hur många filmer som helst då tröttnar man ju jag skulle iallafall ha tröttnat 28 dec, 2012 20:13 |
|
themarauder
Lärare |
28 dec, 2012 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen