Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(

Forum > Harry Potter > Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
lunalovegood!!
Elev

Avatar


Mm men vad skulle det handla om då?
SomMahoqny sa tycker jag.

27 dec, 2012 11:57

Borttagen

Avatar


NEJ
Visst, det har blivit lite tomt. Men en film om när de är vuxna? Huh nä, det skulle bara förstöra serien

27 dec, 2012 12:24

Sallymalfoy
Elev

Avatar

+1


Ja precis! Vill inte att allt ska vara slut, vill fortsätta läsa & höra mer om Harry Potter. Men någonstans måste det finnas ett slut. Och jag tycker att J.K Rowling har avslutat hela historien med ett superbra slut, det skulle inte kunna vara bättre. Men som sagt, man vill ändå inte ''släppa taget'' helt.

27 dec, 2012 12:29

Ginny!!!!
Elev

Avatar


Nah, jag tycker det är bra som det är. Skulle det finnas fler filmer kan de ju inte vara baserade på ingenting, så det betyder att JK Rowling skulle behöva skriva fler böcker. Och om hon inte vill, så får vi klara oss. Sju böcker och åtta filmer är inte så lite

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Fe2604d4e654e52abbd9785f560c429be%2F15mvbna%2FUNumtsf3f%2Ftumblr_static_klaine_proposal.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F74d9acb871a5dcb72ab146464895c579%2Ftumblr_msgmobrRjg1r4ep8so3_250.gif

27 dec, 2012 12:30

Borttagen

Avatar


jag tycker det duger, det är bra som det är, fler hade bara förstört det dom redan finns, det är bara min mening

27 dec, 2012 16:15

Nendra
Elev

Avatar


DET KOMMER MINISERIES!
De håller på att spela in de nu. J.K.Rowling skrev det på sin twitter. Jag tror det är en fristående del från de andra filmerna men ändå.
Jag ser fram emot det!!!!

There once was a boy named Harry...

27 dec, 2012 16:29

Candys
Elev

Avatar


Jag tycker också att det är synd att det inte finns fler filmer!

27 dec, 2012 16:45

Borttagen

Avatar


t

27 dec, 2012 17:01

Borttagen

Avatar


8 räker för mig för då får man med de viktgaste Harry potter skolgång på hogwards skola för häxkonster och trolldom

Och en serie kan inte Ha hur många filmer som helst då tröttnar man ju jag skulle iallafall ha tröttnat

28 dec, 2012 20:13

themarauder
Lärare

Avatar


Jag tycker att man skulle ha gjort en tvserie istället!!

=) - just like themarauder

28 dec, 2012 20:43

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(

Du får inte svara på den här tråden.