The Walking Dead
Forum > Off Topic > The Walking Dead
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
2 jan, 2013 16:15 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Det är bekräftat att en 4 säsong kommer, men jag tror och hoppas det blir fler Hoppas det! EDIT: Hoppas bara att det inte slutar sådär att alla dör... ![]()
2 jan, 2013 16:22 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Little J: Skrivet av TheFifthMarauder: Det är bekräftat att en 4 säsong kommer, men jag tror och hoppas det blir fler Hoppas det! EDIT: Hoppas bara att det inte slutar sådär att alla dör... Precis! eller så är allt bara Ricks koma dröm och så slutar det med att han öppnar ögonen och Lori, Shane och Carl är där... GUD VA IRRITERAD JAG SKULLE BLI!! xD
2 jan, 2013 16:26 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Little J: Skrivet av TheFifthMarauder: Det är bekräftat att en 4 säsong kommer, men jag tror och hoppas det blir fler Hoppas det! EDIT: Hoppas bara att det inte slutar sådär att alla dör... Precis! eller så är allt bara Ricks koma dröm och så slutar det med att han öppnar ögonen och Lori, Shane och Carl är där... GUD VA IRRITERAD JAG SKULLE BLI!! xD Gaaah, jag sku bli gaalen/irriterad! ![]()
2 jan, 2013 16:28 |
|
PureSlytherin
Elev |
Jag har sett en del avsnitt på TV men eftersom jag inte riktigt hängde med så köpte jag säsong 1 för att börja se från början. Jag har sett första avsnittet än så länge, och fy vad makabert det var. Hela serien är ju det egentligen. Får se om jag får lust att fortsätta kolla. Man ska ju i alla fall inte äta samtidigt.
2 jan, 2013 16:28 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Little J: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Little J: Skrivet av TheFifthMarauder: Det är bekräftat att en 4 säsong kommer, men jag tror och hoppas det blir fler Hoppas det! EDIT: Hoppas bara att det inte slutar sådär att alla dör... Precis! eller så är allt bara Ricks koma dröm och så slutar det med att han öppnar ögonen och Lori, Shane och Carl är där... GUD VA IRRITERAD JAG SKULLE BLI!! xD Gaaah, jag sku bli gaalen/irriterad! Men just nu hoppas jag bara att inte Daryl ska dö, för då blir det inte desamma igen!
2 jan, 2013 16:29 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Little J: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Little J: Skrivet av TheFifthMarauder: Det är bekräftat att en 4 säsong kommer, men jag tror och hoppas det blir fler Hoppas det! EDIT: Hoppas bara att det inte slutar sådär att alla dör... Precis! eller så är allt bara Ricks koma dröm och så slutar det med att han öppnar ögonen och Lori, Shane och Carl är där... GUD VA IRRITERAD JAG SKULLE BLI!! xD Gaaah, jag sku bli gaalen/irriterad! Men just nu hoppas jag bara att inte Daryl ska dö, för då blir det inte desamma igen! Hoppas jag åxå, för Daryl är ju en av dom bästa... Men asså, jag tycker att Rick har blivit helt galen. Och jag blev jätteledsen när Lori dog! ![]()
2 jan, 2013 16:30 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Little J: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Little J: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Little J: Skrivet av TheFifthMarauder: Det är bekräftat att en 4 säsong kommer, men jag tror och hoppas det blir fler Hoppas det! EDIT: Hoppas bara att det inte slutar sådär att alla dör... Precis! eller så är allt bara Ricks koma dröm och så slutar det med att han öppnar ögonen och Lori, Shane och Carl är där... GUD VA IRRITERAD JAG SKULLE BLI!! xD Gaaah, jag sku bli gaalen/irriterad! Men just nu hoppas jag bara att inte Daryl ska dö, för då blir det inte desamma igen! Hoppas jag åxå, för Daryl är ju en av dom bästa... Men asså, jag tycker att Rick har blivit helt galen. Och jag blev jätteledsen när Lori dog! Jag gillar Rick men nu när han är mer bestämd ledare för då är det mer ordning på gruppen. När Lori dog blev jag också ledsen (Mest för Carls skull) och att jag blev ledsen gjorde mig förvånad för jag har aldrig gillat Lori... Men när T-dog offrar sig för Carol ... :'( gud va man grät det avsnittet! Men jag håller också tummarna att Merle ska överleva för jag tror annars att Daryl kommer bli helt förkrossad eftersom han har letat efter Merle och sen hittar de varan och så dör han... Men känns inte som han kommer dö ... + en liten spoiler om Merle och Daryl Spoiler: Tryck här för att visa!
2 jan, 2013 16:36 |
|
Duckpond
Elev |
2 jan, 2013 16:37 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Little J: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Little J: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Little J: Skrivet av TheFifthMarauder: Det är bekräftat att en 4 säsong kommer, men jag tror och hoppas det blir fler Hoppas det! EDIT: Hoppas bara att det inte slutar sådär att alla dör... Precis! eller så är allt bara Ricks koma dröm och så slutar det med att han öppnar ögonen och Lori, Shane och Carl är där... GUD VA IRRITERAD JAG SKULLE BLI!! xD Gaaah, jag sku bli gaalen/irriterad! Men just nu hoppas jag bara att inte Daryl ska dö, för då blir det inte desamma igen! Hoppas jag åxå, för Daryl är ju en av dom bästa... Men asså, jag tycker att Rick har blivit helt galen. Och jag blev jätteledsen när Lori dog! Jag gillar Rick men nu när han är mer bestämd ledare för då är det mer ordning på gruppen. När Lori dog blev jag också ledsen (Mest för Carls skull) och att jag blev ledsen gjorde mig förvånad för jag har aldrig gillat Lori... Men när T-dog offrar sig för Carol ... :'( gud va man grät det avsnittet! Men jag håller också tummarna att Merle ska överleva för jag tror annars att Daryl kommer bli helt förkrossad eftersom han har letat efter Merle och sen hittar de varan och så dör han... Men känns inte som han kommer dö ... + en liten spoiler om Merle och Daryl Spoiler: Tryck här för att visa! Jepp, stackars Carl... Jaahh... Kanske, jag har aldrig gillat Merle... Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
2 jan, 2013 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen