Mugglarnas Magiska Julklapp
Forum > Harry Potter > Mugglarnas Magiska Julklapp
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag hade helst vilja att ha Brevet. Men om jag inte fick det hade jag viljat ha en stor låda med produkter från Weasleys vassa varor
26 dec, 2011 20:27 |
|
L
Elev |
Hahah,, I dunno.
Jag har liksom redan det jag vill ha, alltså en Slytherinhalsduk och slips, men en Hogwartsskolklädnad skulle inte vara dumt. Eller ett brev. ~ i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 26 dec, 2011 20:33 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av mixaM: Skrivet av Freja: trollstav doesn' mean you can trolla(both ways trollstav Yes I can Everything is Dramione and nothing hurts. 28 dec, 2011 12:50 |
|
Twix
Elev |
Presentkort på Weasleys Vassa Varor.
28 dec, 2011 13:00 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Brevet, en trollstav som inte är kopia av någon annans utan gjord för mig och en ravwclawe hogwartsuniform sä klart!
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 29 dec, 2011 23:49 |
|
SagaS
Elev |
29 dec, 2011 23:51 |
|
Mahoqny
Elev |
Sirius Black! Helst som femtonåring. Tänk att få han i paket, det vore guld värt! ♥
~Toujours pur~ 30 dec, 2011 00:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen