Rykte eller what?
Forum > Harry Potter > Rykte eller what?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
Tyckte att jag såg en intervju där J.K sa att hon var färdig med hela HP världen, men att hon antagligen skulle skriva om något annat.
![]()
23 dec, 2011 02:11 |
|
kakan42
Elev |
jag tror faktist inte det då skulle det ju va när harrys barn gick på hogwarts nää jag tror inte det
23 dec, 2011 08:42 |
|
zelda1
Elev |
Harry potter
23 dec, 2011 08:45 |
|
Miss.Rowena
Elev |
Jag vill veta vad som händer med Dudley.
Jag har fått för mig att han kommer att gifta sig med en häxa och få en chock. '-' ~ Med rätt att besserwissa ~ 23 dec, 2011 09:58 |
|
Borttagen
|
Jag hoppas att det inte blir någon åttonde bok, det känns som om det i så fall bara skulle vara ett sätt att få ut ännu mer pengar från serien, och det behövs knappast. Quit while you're ahead
23 dec, 2011 10:18 |
|
Borttagen
|
23 dec, 2011 10:20 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av kakan42: Skrivet av Ms.Markus: jag tror faktist inte det då skulle det ju va när harrys barn gick på hogwarts nää jag tror inte det Tyckte att jag såg en intervju där J.K sa att hon var färdig med hela HP världen, men att hon antagligen skulle skriva om något annat. men jag tror hon menade om något HELT annat. alltså något som inte har med HP att göra. ![]()
23 dec, 2011 10:35 |
|
Freja
Elev |
Jag tror inte riktigt på det
Everything is Dramione and nothing hurts. 23 dec, 2011 11:41 |
|
BananaBen
Elev |
Vad jag har läst/hört är att hon är klar med HP serien, alltså inga fler böcker, men hon får absolut skriva ändå om hon skulle vilja det för det skadar inte! Fast kanske inte om Harry utan som skolböcker som många redan sagt.
Sen har jag också hört/läst/sett på yt att hon ska skriva men om nåt helt annat än HP så ja. 23 dec, 2011 12:11 |
|
Lisen563
Elev |
jag tycker att harry potter slutet är helt fantastiskt som det är. Man flera skolböcker eller andra böcker omkring skulle vara häfftigt. Eller kanske en sammanfattande bok med hemligheter hon inte avslöjat. fast det blir ju typ pottermore hoppas jag på.
24 dec, 2011 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen