Jag hade så gärna velat...
Forum > Harry Potter > Jag hade så gärna velat...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Hoppas, asså seriöst HOPPAS att jag får brevet på riktigt i år! :3 Jag har alltid (så länge jag älskat HP) velat börja på Hogwarts eller en annan magiskola! (*Hoppas, hoppas, hoppas*) :3 ;D ♥
29 jan, 2012 00:20 |
|
Safrina
Elev |
29 jan, 2012 11:31 |
|
Wolfsbane
Elev |
29 jan, 2012 12:31 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av SweetSweet: jag går ochså andra för jag fyller år i november.Jag fyller år efter 1 september, så jag går mitt andra år. Om jag skulle fylla år innan 1 september så skulle jag ju gå mitt tredje, precis somLaylaCatcher gör! 29 jan, 2012 12:57 |
|
Emme Lestrange
Elev |
29 jan, 2012 13:00 |
|
Mikaela120
Elev |
Jag ska få mitt om tre år först xD (eller två, det beror på hur man tänker...) Nu är jag tio alltså nästa år, jag fyller år senare än 1 september alltså om två år, jag har hoppat över en klass alltså om tre år
29 jan, 2012 13:54 |
|
Ronald Weasley
Elev |
30 jan, 2012 16:05 |
|
Lills
Elev |
Mitt brev blev postad av Errol och han verkar ha flugit vilse.
Så jag får bara vänta och se när han kommer att posta de! ^^ ![]()
30 jan, 2012 16:09 |
|
LauraTree
Elev |
Jag går andra året och försöker att inte bli dödad av basilisken. Är nämligen mugglarfödd...
30 jan, 2012 16:10 |
|
Jessica Tonks
Elev |
30 jan, 2012 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen