Vilken är er favorit besvärjelse/föhäxning?
Forum > Harry Potter > Vilken är er favorit besvärjelse/föhäxning?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expulso
Elev |
12 feb, 2012 20:56 |
|
Hermione Granger...
Elev |
Avis, lumos, accio och alla andra
Pottermore - NightWave16975 Gryffindor :3 12 feb, 2012 21:17 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Expecto tror jag,
"AVADA KEDAVRA!" Nej, hokus pokus! Nej, det får nog bli Expecto Patronum 12 feb, 2012 21:20 |
|
Roxy
Elev |
12 feb, 2012 21:35 |
|
Lills
Elev |
12 feb, 2012 22:54 |
|
Johnte
Elev |
12 feb, 2012 23:01 |
|
Ciseaux
Elev |
Expecto patronum tror jag
13 feb, 2012 00:28 |
|
Ell
Elev |
Accio ofc!! Men gillar oxå patronum, lamslå, lumos och många fler
![]() Btw... I love youre smile <3 So Be Strong And Smile!! 13 feb, 2012 03:03 |
|
gabbe
Elev |
13 feb, 2012 07:45 |
|
Loveleen
Elev |
13 feb, 2012 07:54 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen