Vad skulle harry heta om han var tjej?
Forum > Harry Potter > Vad skulle harry heta om han var tjej?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
27 jan, 2012 17:49 |
|
mionee
Elev |
27 jan, 2012 18:18 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Han kanske skulle ha hetat Hermione.. Hon är den största kvinnliga karaktären och hon fick namnet Hermione, så om "Harry" vore kvinnlig så skulle han vara största kvinnliga karaktären
så kanske kunde han ha hetat Hermione 27 jan, 2012 18:25 |
|
China Caine
Elev |
Harriet eller Harietta. Skulle jag säga. Jag stör mig lite på i fanfiction, när folk bestämmer sig för att han ska vara tjej och döper honom till något som låter sådär jätte-exotiskt och mystiskt.
27 jan, 2012 19:06 |
|
Nagato Seno
Elev |
Harriet Potter, eller något liknande...
Enade vi stå, splittrade vi falla 27 jan, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Mary eller Carrie.
27 jan, 2012 19:53 |
|
Lisen563
Elev |
Minerva Potter? Nä vet inte.
27 jan, 2012 20:00 |
|
Whya
Elev |
Tror också han skulle hetat typ Harriett, ganska likt liksom, men vad han borde heta har jag ingen aning om....
27 jan, 2012 20:05 |
|
''Aqua
Elev |
Haylie Potter...
R.I.P Totte, alltid i mitt hjärta♥ 27 jan, 2012 20:06 |
|
Lucy och Rose
Elev |
27 jan, 2012 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen