Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HOHOHOHO

Forum > Harry Potter > HOHOHOHO

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag skulle LÄTT ge en julklapp till...









...Dobby!

19 dec, 2011 15:45

harrypotter tjejen
Elev

Avatar


Harry Potter, Hermione och Ron

Harry Potter är bäst <3

19 dec, 2011 15:55

LoonyMe
Elev

Avatar


Jag skulle ge en riktig blyertspenna till Rita Skeeter

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

19 dec, 2011 15:58

LeeJordanhjärta
Elev

Avatar


Hmm... Professor Lockman kanske en utbildning till lärare i försvar mot svartkonster?

20 jan, 2012 22:22

9te
Elev

Avatar


Ron Weasley

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fbloghogwarts.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F05%2FHarry-Potter-Jimmy-Gardner.jpg "Tuta och kör Ernie!"

20 jan, 2012 23:38

Borttagen

Avatar


Vernon, han skulle få ett årskort på SATS och en dietist utav mig ^^

21 jan, 2012 00:37

themarauder
Lärare

Avatar


Jag skulle vilja ge Sirius sin frihet efter att ha lämnat alla mjuka paket till Dumbledore och Dobby =)

=) - just like themarauder

21 jan, 2012 01:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Jag skulle vilja ge Sirius sin frihet efter att ha lämnat alla mjuka paket till Dumbledore och Dobby =)


Remus ♥
Så ska man försöka vara rolig med Vernon men egentligen tänker det du skrev....... nu skäms jag....

21 jan, 2012 01:08

Weasley
Elev

Avatar


Jag skulle vilja ge Dobby en julklapp då skulle jag ge honom vatten och tvål så han kan tvätta sig han är ju så smutsig!

21 jan, 2012 09:01

arianasnape
Elev

Avatar


Artur weasley presentkort på clas olsson,stickkontackter,och massa "ekelektiska" saker!!! haha

21 jan, 2012 09:57

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > HOHOHOHO

Du får inte svara på den här tråden.