HOHOHOHO
Forum > Harry Potter > HOHOHOHO
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skulle LÄTT ge en julklapp till...
...Dobby! 19 dec, 2011 15:45 |
|
harrypotter tjejen
Elev |
Harry Potter, Hermione och Ron
Harry Potter är bäst <3 19 dec, 2011 15:55 |
|
LoonyMe
Elev |
19 dec, 2011 15:58 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Hmm... Professor Lockman kanske en utbildning till lärare i försvar mot svartkonster?
20 jan, 2012 22:22 |
|
9te
Elev |
20 jan, 2012 23:38 |
|
Borttagen
|
Vernon, han skulle få ett årskort på SATS och en dietist utav mig ^^
21 jan, 2012 00:37 |
|
themarauder
Lärare |
Jag skulle vilja ge Sirius sin frihet efter att ha lämnat alla mjuka paket till Dumbledore och Dobby =)
=) - just like themarauder 21 jan, 2012 01:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Jag skulle vilja ge Sirius sin frihet efter att ha lämnat alla mjuka paket till Dumbledore och Dobby =) Remus ♥ Så ska man försöka vara rolig med Vernon men egentligen tänker det du skrev....... nu skäms jag.... 21 jan, 2012 01:08 |
|
Weasley
Elev |
Jag skulle vilja ge Dobby en julklapp då skulle jag ge honom vatten och tvål så han kan tvätta sig han är ju så smutsig!
21 jan, 2012 09:01 |
|
arianasnape
Elev |
Artur weasley presentkort på clas olsson,stickkontackter,och massa "ekelektiska" saker!!!
21 jan, 2012 09:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen