Om du skulle bli en student på Hogwarts...
Forum > Harry Potter > Om du skulle bli en student på Hogwarts...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Beror på jag menar om det varit efter att harry dödat voldemort för gott så skulle det ha varit Neville (han blir lärare i Örtlära) men om det skulle varit före Lupin eller McGonagall
![]()
20 dec, 2011 14:28 |
|
Jossi
Elev |
Lupin för han verkligen bryr sig om eleverna, McGonagall eftersom hon är rak och rättvis men även Trewaleny för hon verkar ganska rar... Men hade inte gillat hennes ämne, haha.
![]() ![]()
20 dec, 2011 14:44 |
|
joel9324
Elev |
20 dec, 2011 16:01 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
Hade aldrig kunnat ha Trewaleny! Hade blivit helt paranoid!
http://kenninishkitishki.tumblr.com
20 dec, 2011 16:31 |
|
vevve_puff
Elev |
Snaps eller mcgonagall
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 20 dec, 2011 16:34 |
|
Borttagen
|
Lupin, och förmodligen Pomona. Tror jag hade varit lite rädd för Hagrid, iallafall innan jag lärde känna honom.
20 dec, 2011 16:49 |
|
Borttagen
|
Slughorn,McGonagall och Hagrid ♥
20 dec, 2011 16:52 |
|
Borttagen
|
LUUUUPIN!
20 dec, 2011 16:52 |
|
Egad X
Elev |
Skulle inte vilja ha Umbridge
(I alla fall inte om jag skulle få straffkommendering) alpsjö på våren... ...Men nu är det SOMMAR!!!!!!!! :D:D:D 20 dec, 2011 18:10 |
|
Borttagen
|
Snape vs McGonagall.
20 dec, 2011 18:13 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen