Harry Potter och Hemligheternas kammare ikväll!
Forum > Harry Potter > Harry Potter och Hemligheternas kammare ikväll!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
tittar på reprisen just nu , ...
min mamma bara "sofia, harry potter är på tv!" så hon tittar också . :p 18 dec, 2011 10:37 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
18 dec, 2011 10:58 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: tittar på reprisen just nu , ... min mamma bara "sofia, harry potter är på tv!" så hon tittar också . :p Kuul
18 dec, 2011 11:01 |
|
Minidjuret
Elev |
Jaha, så missar man båda...Tur att man har 7 av 8 filmer iaf! 8D
18 dec, 2011 11:02 |
|
Borttagen
|
Hade tänk titta på den igår, men insåg att vi inte hade TV3.. *sad face*
18 dec, 2011 11:03 |
|
melle-hjrta
Elev |
böhh! tycker scenen där Hermione berättar om vad Draco kallade henne, är så himla fin
och i slutet då alla klappar händerna för Hagrid så gråter jag alltid, den scenen är också så himla fin 18 dec, 2011 13:46 |
|
gabbe
Elev |
18 dec, 2011 13:48 |
|
Borttagen
|
Men vänta, I GÅR KVÄLL sändes Harry Potter och De Vises Sten... jag tror de fått fel ordning på filmerna c;
19 dec, 2011 06:29 |
|
joel9324
Elev |
19 dec, 2011 06:47 |
|
SweetSweet
Elev |
Jag såg på reprisen igår, Gud vad jag dör av skratt när Crabbe håller på att resa sig upp för att applådera!!! XD
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 19 dec, 2011 08:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen