Vilken av rollernas trollstav är finast?
Forum > Harry Potter > Vilken av rollernas trollstav är finast?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
harrypotter tjejen
Elev |
Jag vet inte vad jag tycker
Harry Potter är bäst <3 22 dec, 2011 09:40 |
|
Borttagen
|
Harrys, Lupins eller Dumbledores *med andra ord fläderstaven*
22 dec, 2011 09:42 |
|
vevve_puff
Elev |
Har faktisk ingen aning
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 22 dec, 2011 09:46 |
|
joel9324
Elev |
22 dec, 2011 09:51 |
|
mrfufnek
Elev |
22 dec, 2011 10:05 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av confundo: Rons när den är tejpad såklart! Nej men, ärligt talat har jag inte tänkt på trollstavarna särskilt mycket när jag ser på filmerna. Haha, ja! :]
22 dec, 2011 10:31 |
|
Theabeanr1
Elev |
22 dec, 2011 10:47 |
|
childhoodlight
Elev |
22 dec, 2011 10:57 |
|
loopylva
Elev |
22 dec, 2011 11:21 |
|
Rawenclaw98
Elev |
22 dec, 2011 12:10 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen