Vart vill ni bo?
Forum > Off Topic > Vart vill ni bo?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Inom Sverige: Tror jag hittat hem. Lund ♥ Inom Europa: Edinburgh I världen: Tokyo Helst av allt vill jag bosätta mig i Tokyo, nyanserna, livet och det faktum att du alltid hittar något nytt där är sakerna som lockar. Kulturen och människornas attityd är också totalt underbar. Det snöar där på vintrarna, men de har varma somrar ♥ Dessutom utgår färjorna till alla småöar och till Okinawa från Tokyo och JR med Shinkansen till Kyoto, Osaka, Nagoya mfl utgår också därifrån. Helst av allt vill jag ha möjlighet till att luffa genom Japan från söder till norr och sen stanna i Tokyo ♥♥♥ Jobbsituationen blir nog inga problem. Utlänningar är häftiga. Jag skulle kunna bli engelsklärare på en skola med engelska konversationsklasser (har en kompis i Tokyo som gör det). Jag skulle också kunna bli modell av den simpla anledningen att jag är blond, blåögd och lika lång som killarna. Blir jag flytande på japanska kan jag också bli TV-värd Då får mig att vilja dra till Japan NU! Jag måste få besöka många av de härliga städerna och få luffa genom landet i alla dess riktningar. Bea och jag har tagit beslutet att vi SKA tågluffa i Japan och lite halvthalvt siktar jag in mig på 2015 någon gång... men senast inatt drömde jag om att jag tog ett sista minutern direkt från Göteborg till Tokyo.. eheh fett besviken när jag vaknade!!! Såna drömmar är sjukt jobbiga >.< Har såna några gånger om året. Blir alltid så sjukt besviken när man upptäcker att man är kvar i Sverige Nice! Hade gärna också dragit 2013 men seglatsen till Amerika är det året och jag vill spara så mycket jag bara kan (är inbokad på fotoresa till NY och Orlando samt skall till London ett par gånger kommande år),..eeeeeeh.. plus studier.. ehhh... JAG KOMMER ALDRIG HA RÅD MED ALLT XD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 14:36 |
|
childhoodlight
Elev |
17 dec, 2011 14:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen