Where the hell is the snow?!
Forum > Off Topic > Where the hell is the snow?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av ninja: Snö i Stockholm nu! Men det smälter så fort det nuddar marken haha... Här stannar det kvar, det har snöat sen i morse det är ca 3-4 cm. 17 dec, 2011 13:55 |
|
Solkatten
Elev |
Förra året fick vi snö tidigt i december men nu är den sen
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 dec, 2011 13:56 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
I Fredags snöade det på musik lektionen men när vi skulle ut för att njuta av den började det regna så att all snö försvan. Buhuuuuuuu
Fast nu snöar det lite. Yeyyyy
17 dec, 2011 13:56 |
|
Solkatten
Elev |
Det är en av de dåliga sakerna att bo så långt ner i Sverige. Snön kommer ju aldrig
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 dec, 2011 14:02 |
|
joel9324
Elev |
17 dec, 2011 14:03 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Ååååh vad jag är trött på den beskyllningen xD Jag vet inte hur många jular jag har firat utan att snön inte funnits på backen men det är en del :'P För övrigt har man senast idag uppmärksammat genom median att snön inte kommer att komma innan jul för folket som bor nedanför Dalarna - typ. Så jag är lite bitter. Hade velat fota och vandrat i vitt område innan nästa arbetspass men jag får ta tillfället i januari istället om snön fått för sig att falla då. Media snackar skiiit! Snön vräker ned här just nu, och jag bor i Östergötland! Det har snöat enda sedan från lunchtid ;p
17 dec, 2011 14:49 |
|
IamAK
Elev |
här regnar det
17 dec, 2011 15:00 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Om det hade snöat lika mycket som det regnat den wsenaste v4eckan, hade det varit minst 1½ meter, seriöst
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 17 dec, 2011 15:02 |
|
Boba
Elev |
Jag har jättemycket snö ute just nu!
17 dec, 2011 15:40 |
|
Li
Biträdande rektor |
Det snöar som sjutton här
without something there is no nothing 17 dec, 2011 15:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen