En superkonstig fråga...
Forum > Off Topic > En superkonstig fråga...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Min kompis svimmade hemma bara sådär, skitskumt, jag har dock aldrig svimmat som tur är.
15 dec, 2011 22:09 |
|
MizzNina
Elev |
JAg har svimmat två gånger som jag kan komma på nu. Dock kommer jag bara ihåg den ena.. När jag var tre svimmade jag under min lillasysters dop.
Sen svimmade jag förra året hemma hos min bästa kompis, detta förmodligen för att jag precis hade kapat igenom halva fingret på deras vedklyv, när jag hjälpte hennes pappa klyva ved. Det var läskigt som as, då min vän skulle leda mig ut i köket, så hon kunde plåstra om mitt finger. Sen vaknade jag av att hon står och skriker till sin mamma "NINA HAR SVIMMAT VI MÅSTE ÅKA TILL SJUKAN!!" och jag låg på deras hallgolv.. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 dec, 2011 07:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen