Vilken possition?:)
Forum > Harry Potter > Vilken possition?:)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Jag får använda uteslutningsmetoden för att komma på vad jag skulle passa som...
Är lite bollrädd så jag skulle inte kunna vara vaktare, jag kastar jättelöst så jag skulle nog inte passa som jagare, och slagman... Är inte så pricksäker precis... hehe Jag måste nog säga sökare. Är väl lite smidig och snabb och sånt där
16 dec, 2011 11:15 |
|
Wolfsbane
Elev |
16 dec, 2011 11:20 |
|
Alicia
Elev |
16 dec, 2011 13:58 |
|
madeleinegranger
Elev |
Jag skulle vara sökare, jag är ganska bollrädd så jag skulle egentligen inte alls spela quidditch. Men jag är ganska snabb så ja: SÖKARE!
16 dec, 2011 14:00 |
|
missdumbledore
Elev |
16 dec, 2011 14:39 |
|
Flux
Elev |
16 dec, 2011 14:41 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Enligt ett test blev jag Sökare, men jag skulle också vara Vaktare.
När jag gjorde de testet som ngn länkade till här blev jag Vaktare.
16 dec, 2011 14:56 |
|
Borttagen
|
Sökare eller jagare
16 dec, 2011 16:31 |
|
Boba
Elev |
Sökare
16 dec, 2011 16:37 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: SEEKER :3 16 dec, 2011 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen