KPW kommer läggas ner D:
Forum > Off Topic > KPW kommer läggas ner D:
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Rätt bra ändå, den sidan är onödigt fientlig. Stackars er om det betyder mycket
13 dec, 2011 20:59 |
|
linnvendela
Elev |
Jag känner för att döda någon.
Jaha. 13 dec, 2011 21:05 |
|
Freja
Elev |
WHAAAAAAAT!?
Everything is Dramione and nothing hurts. 13 dec, 2011 22:14 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Åh KPw var mitt liv. Jag är Maneki_Neko.
Det är fett synd. Har träffat så himla många fina människor på den sidan. Och ni andra, skriv vad ni heter ffs! D8
13 dec, 2011 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen