Normal person vs. HP fan
Forum > Harry Potter > Normal person vs. HP fan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
felix felicis
Elev |
16 dec, 2011 20:46 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Jag kom inte riktigt överens med något av alla HPfan-svar förutom ett. ^^'' -Hur reagerar du när jag säger Fred Weasley Normal person: "Fred vem?" HP fan: *Börjar storgråta och skriker att den ska hämnas på Rockwood* Kintsugi: "Åh, tvillingbrodern! Fett skön humor" -Hur reagerar du när jag säger Dolores Umbridge? Normal person:"Vilken bro?" HP fan: "Den där jävla bitchen! Hoppas hon dör i Azkaban!" Kintsugi: "HAHAHAHAH den ragatan! Kul var det när hon blev överkörd av eleverna, inte minst när tvillingarna lämnade skolan" -Hur reagerar du när jag säger Always? Normal person: "Vadå alltid?" HP fan: "Åh... Snape..." Kintsugi: "Åh... Snape... FÖRFAAAAAN!!!..." -Hur reagerar du när jag säger Missnöjda Myrtle? Normal person: "Myrtle, kan man heta så?" HP fan: "Forever Alone." Kintsugi: "Myrtle! IIIH Härlig att ha med i poolen" -Hur reagerar du när jag säger Ted Lupin? Normal person: "Stackare. Hur kan man ha ett sånt konstigt efternamn?" HP fan: "Stackare. Han får ju växa upp utan föräldrar..." *Tårar i ögonen* Kintsugi: "Teddy!! Hur går det med tjejen din? ;D" -Hur reagerar du när jag säger Dobby? Normal person: "WTF?! Är det ett barnpogram på Bolibompa eller?" HP fan: "Oh my God!" *Börjar gråta* "Varför, varför...?" *Springer iväg för att döda Bellatrix* Kintsugi: "Din jävla as. Jag hatade dig i flera år tack vare ditt jobbiga beteende i CoS! och så går du och blir duktig och dör efter ett vackert hjältedåd.... hur fan skall jag kunna tycka illa om dig då va? DITT AS! ♥" -Hur reagerar du när jag säger Harry Potter? Normal person: "Jag har hört talas om honom..." HP fan: "Mitt liv!" Kintsugi: "HP fan... Seconded" Jaa, det är väl klart att ingen tycker lika, då hade vi bott i en tråkig värld
16 dec, 2011 21:25
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-18 kl. 18:11
|
|
Sammy
Elev |
Sant Stackars Dobby
I HATE YOU BELLATRIX LESTRANGE!! R.I.P Dobby a free alf ;( 16 dec, 2011 21:29 |
|
Wolfsbane
Elev |
17 dec, 2011 13:55 |
|
Borttagen
|
Haha den var ju jätterolig ju ^^
17 dec, 2011 14:07 |
|
Borttagen
|
Haha stämmer så väl!
17 dec, 2011 14:12 |
|
Hippogriffen
Elev |
Haha...
WolfSeeker5256 på Pottermore :) Läsa gärna min ff Ebonie Black [SV] 17 dec, 2011 14:26 |
|
Igelkotte
Elev |
Älskar det där med Dobby
Epictimeeee :D Echoice14812 på Pottermore! :3 17 dec, 2011 14:30 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen