Fjortistider.
Forum > Off Topic > Fjortistider.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av cannedcorn: Hahah, är jag den enda som varit både fjortis, emo, tönt och "normal"? Jag känner mig ensam : ((((( Jag har också varit det! hahaha 13 dec, 2011 18:58 |
|
Optic
Elev |
Var lite fjortis i början av 6:an. Skyller på att jag blev "medryckt" av en föredetta jävligt falsk kompis.
13 dec, 2011 19:02 |
|
Jossi
Elev |
13 dec, 2011 19:35 |
|
du|vet|vem
Elev |
nä, jag har alltid kört på killkläder-stilen.. (har typ bara det fortfarande också) >__>
13 dec, 2011 19:44 |
|
accioron
Elev |
Hade aldrig en fjortistid... dock var jag en hardcore-popare ett tag, för sådär... tre år sen. Mitt hår </3
13 dec, 2011 19:58 |
|
tyri
Elev |
om jag får vara ärlig så har jag alldrig gillat fjortisstilen, inget fel med den men jag kan bara inte rå för det, jag var mera punkare på den tiden.
gamla goda tider.....
13 dec, 2011 20:03 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag var aldrig fjortis tyvärr, eller vad man ska säga xD Var nog de som gjorde extremt mycket narr av hela grejen och tyckte att de var ganska fåniga </3
Jag har mest varit nörd/"normal" osv. Men mest nörd. Hehe. without something there is no nothing 13 dec, 2011 20:04 |
|
Borttagen
|
När alla var fjortisar var jag emo o_o mobbat haha
13 dec, 2011 20:07 |
|
Knizzlare
Elev |
Hm, fjortistid och fjortistid, njaaääeh, inte direkt eller lite kanske, fast det var ju verkligen inte serri o så men typ 2009 lr 2010 så var ju jag medlem på kpw och då hade jag nån vän som typ va lite fjortis o jag blev liksom typ mer o mer som henne o så, jag typ skaffa blogg och kalla mig brunättflikkaah, tog värsta egobilderna osvosv x)
![]()
13 dec, 2011 20:10 |
|
Jossi
Elev |
Alltså, bara jag som tycker fjortisstilen kan vara snygg? Om vi bortser från alldeles för mörk foundation med rand typ. Och idomin/foundation på läpparna.
![]() ![]()
13 dec, 2011 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen