Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

De sämsta julkalendrarna genom tiderna

Forum > Off Topic > De sämsta julkalendrarna genom tiderna

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Allram Est! eller hur usan han nu stavardet.

11 dec, 2011 16:20

Borttagen

Avatar


Skägget i brevlådan, Gyllene knorren, En riktig jul och En decemberdröm var tragiskt dåliga.

Däremot minns jag att jag älskade Dieselråttor och sjömansmöss. :3

11 dec, 2011 19:35

Solkatten
Elev

Avatar


Gyllene knorren vet jag ärligt talat inte vad jag tyckte om den. Antar att den var ok, men de kunde ha gjort den bättre .___.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 dec, 2011 19:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Gyllene knorren vet jag ärligt talat inte vad jag tyckte om den. Antar att den var ok, men de kunde ha gjort den bättre .___.

^^Den var ju grym!

11 dec, 2011 19:38

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Gyllene knorren vet jag ärligt talat inte vad jag tyckte om den. Antar att den var ok, men de kunde ha gjort den bättre .___.

^^Den var ju grym!

Den handlade ju typ om en gris x'D Wth.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 dec, 2011 19:39

scarhead
Lärare

Avatar


vi såg slutet på hotell gyllene knorren förra året, den skiten sög fett </3
och en decemberdröm var kass. men jag AVSKYR skägget i brevlådan, som jag har sagt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

11 dec, 2011 19:39

Luna 1
Elev

Avatar


Skägget i brevlådan.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

11 dec, 2011 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
En superhjältejul, asså det var det värsta jag sett! Såg typ ett pogram.

^^THIS!

11 dec, 2011 19:40

Solkatten
Elev

Avatar


Skägget i brevlådan. Asså va fan var det för skit egentligen? Ingen snö, inga barn bara vuxna. Den handlade om tuppar och hönor, någon tomte som hade blivit rånad, också fick de SMÖR istället för julklappar för någon idiot hade skickat sin önskelista fel? O.O

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 dec, 2011 19:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skägget i brevlådan. Asså va fan var det för skit egentligen? Ingen snö, inga barn bara vuxna. Den handlade om tuppar och hönor, någon tomte som hade blivit rånad, också fick de SMÖR istället för julklappar för någon idiot hade skickat sin önskelista fel? O.O

Och allting var grått och vitt utom den lägenheten som huvudkaraktärerna bodde i.

11 dec, 2011 19:43

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > De sämsta julkalendrarna genom tiderna

Du får inte svara på den här tråden.