HP-vänner?
Forum > Harry Potter > HP-vänner?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har EN vän som gillar hp, men INGEN som jag känner irl här..
10 dec, 2011 20:10 |
|
Lisen563
Elev |
Jag har ett superduper fan. men han är kille så får inte ha Hp
10 dec, 2011 20:21 |
|
Borttagen
|
Varför får du inte det? XD
10 dec, 2011 20:27 |
|
Lisen563
Elev |
för att han är kille och mina föreldrar tror att vi ska göra något dumt
10 dec, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
Aha.. Oj..
10 dec, 2011 20:29 |
|
Draken Norbert
Elev |
10 dec, 2011 20:32 |
|
Borttagen
|
10 dec, 2011 20:36 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Lisen563: för att han är kille och mina föreldrar tror att vi ska göra något dumt Men vafan?! Nu blir jag sur! Får du inte ha några killkompisar ?! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 dec, 2011 20:36 |
|
Borttagen
|
^ håller med...
10 dec, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
Puffsy och alla i F.I.S.A-skåne!
10 dec, 2011 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen