Voldemorts ögon
Forum > Harry Potter > Voldemorts ögon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skapparna har sagt att när J.K skappade röda ögon så är ju det liksom jätte cool och passar Voldemort jätte bra. men dom vill ha kvar Ralph Finnes ögon för att om det skulle vara röda kontakt linser så skulle dom inte få med den känslan Ralph Finnes kan skappa med sina ögon. lite off-topic här då, men ja, Ralph skapar en awesome känsla med sina ögon c: även om de inte är röda. xD 11 dec, 2011 17:54 |
|
Rowena
Elev |
Voldemort i filmerna är inte läskig ._.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 11 dec, 2011 17:55 |
|
confundo
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Severus10: Ja de ville inte ha röda ögon för de ville inte förstöra skådespelaren. Om du läste på lite mer om Harry Potter så skulle du veta att jag har rätt. Förlåt men jag är rätt påläst... Jag förstår inte bara hur det skulle kunna förstöra en person.. Hur menar du? Alltså, inte förstöra själva personen. Mer förstöra själva känslan som personen ger. ![]()
11 dec, 2011 17:59 |
|
Borttagen
|
Ralph klarar av att skapa extrem spänning med sina ögon. Jag hade faktiskt inte ens tänkt på att hans ögon inte var röda förrän ni påpekade det xD Jag lägger alltid märke till hans icke-existerande näsa istället xD
11 dec, 2011 17:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ralph klarar av att skapa extrem spänning med sina ögon. Jag hade faktiskt inte ens tänkt på att hans ögon inte var röda förrän ni påpekade det xD Jag lägger alltid märke till hans icke-existerande näsa istället xD Du gjorde min dag med "hans icke-existerande näsa" Hans ögon ♥ 11 dec, 2011 18:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ralph klarar av att skapa extrem spänning med sina ögon. Jag hade faktiskt inte ens tänkt på att hans ögon inte var röda förrän ni påpekade det xD Jag lägger alltid märke till hans icke-existerande näsa istället xD Du gjorde min dag med "hans icke-existerande näsa" Hans ögon ♥ Kul att göra någon glad ikväll ^^ Hans näsa är sjukt intressant! O.o 11 dec, 2011 18:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kul att göra någon glad ikväll ^^ Hans näsa är sjukt intressant! O.o Det är bra, ingen har lyckats idag än, förutom dig ^^ Och ja, hans näsa är intressant, indeed väldigt intressant ^^ 11 dec, 2011 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen