Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HARRY POTTER SNACKET

Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET

1 2 3 4 5 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Hampan12
Elev

Avatar


Han får bara inte dö!!!!!!!

I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius

22 nov, 2010 16:45

Husky
Elev

Avatar

+1


JA, Ingen favo borde dö ;(

'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger

22 nov, 2010 19:44

Harry Granger
Elev

Avatar


Ne bara dom onda

22 nov, 2010 20:14

Husky
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Harry Granger:
Är jag ensam om att börja gråta när Dumbledore dog? :c

___________________________________________

Respektera andraårselever som mig! O_o


Jag grät inte så jätte mycke, bara lite mkt ;D

'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger

22 nov, 2010 20:55

Husky
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Husky:
R.I.P På alla som dog
Kommer gråta ihjäl mig när fred dör D: Han och george är mina favoriter. ;(

Samma här, kommer få värsta ångest också.

Han e ju så rolig, ( George oxå )Stackars george

'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger

22 nov, 2010 20:56

Husky
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Harry Granger:
Ne bara dom onda

Ja, eller hur. Bella ska dö tycker jag.
först crusius och sen avada kadavra.

'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger

22 nov, 2010 20:57

leumas
Elev

Avatar


INTE TRIPPELPOSTA!!!

Skrivet av Husky:
Skrivet av Harry Granger:
Ne bara dom onda

Ja, eller hur. Bella ska dö tycker jag.
först crusius och sen avada kadavra.


Men Bellatrix dör ju

23 nov, 2010 16:08

Husky
Elev

Avatar

+1


Skrivet av leumas:
INTE TRIPPELPOSTA!!!

Skrivet av Husky:
Skrivet av Harry Granger:
Ne bara dom onda

Ja, eller hur. Bella ska dö tycker jag.
först crusius och sen avada kadavra.


Men Bellatrix dör ju


Ja, men jag menar att bara hon dör

'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger

23 nov, 2010 18:44

Markus98
Elev

Avatar


Fred och George är bäst !!

10 jan, 2011 16:47

Roretta
Elev

Avatar


VOLDEMORT ÄR INTE BARA HYFSAT SNYGG, HAN ÄR OTROLIGT BÄST OCH UNDERBAR OCKSÅ.

Riddle måste vara den bästa karakären i fiction. ever. made.

Berits hand touched fried chicken. /proud

10 jan, 2011 17:22

1 2 3 4 5 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET

Du får inte svara på den här tråden.