HARRY POTTER SNACKET
Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hampan12
Elev |
Han får bara inte dö!!!!!!!
I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius 22 nov, 2010 16:45 |
|
Husky
Elev |
JA, Ingen favo borde dö ;(
'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 22 nov, 2010 19:44 |
|
Harry Granger
Elev |
Ne bara dom onda
22 nov, 2010 20:14 |
|
Husky
Elev |
Skrivet av Harry Granger: Är jag ensam om att börja gråta när Dumbledore dog? :c ___________________________________________ Respektera andraårselever som mig! O_o Jag grät inte så jätte mycke, bara lite mkt ;D '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 22 nov, 2010 20:55 |
|
Husky
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Husky: R.I.P På alla som dog Kommer gråta ihjäl mig när fred dör D: Han och george är mina favoriter. ;( Samma här, kommer få värsta ångest också. Han e ju så rolig, ( George oxå )Stackars george '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 22 nov, 2010 20:56 |
|
Husky
Elev |
Ja, eller hur. Bella ska dö tycker jag. först crusius och sen avada kadavra. '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 22 nov, 2010 20:57 |
|
leumas
Elev |
INTE TRIPPELPOSTA!!!
Men Bellatrix dör ju 23 nov, 2010 16:08 |
|
Husky
Elev |
Skrivet av leumas: INTE TRIPPELPOSTA!!! Men Bellatrix dör ju Ja, men jag menar att bara hon dör '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 23 nov, 2010 18:44 |
|
Markus98
Elev |
Fred och George är bäst !!
10 jan, 2011 16:47 |
|
Roretta
Elev |
VOLDEMORT ÄR INTE BARA HYFSAT SNYGG, HAN ÄR OTROLIGT BÄST OCH UNDERBAR OCKSÅ.
Riddle måste vara den bästa karakären i fiction. ever. made. Berits hand touched fried chicken. /proud 10 jan, 2011 17:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen