Grattis Hagrid på födelsedagen!
Forum > Harry Potter > Grattis Hagrid på födelsedagen!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnie Potter
Elev |
Grattis, Grattis Hagrid!!
6 dec, 2011 18:06 |
|
Borttagen
|
Congratulations skäggtroll! :]
6 dec, 2011 18:06 |
|
EMELESEL
Elev |
Grattis! :d
Ehe...Hagrid eller Robbie? Hagrid va? 6 dec, 2011 18:08 |
|
Tonkss
Elev |
6 dec, 2011 18:21 |
|
bluebirdflies
Elev |
ett STORT Grattis till Hagrid
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 6 dec, 2011 18:30 |
|
HP.LP
Elev |
GRATTIS HAGRID!!!!!!
Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 6 dec, 2011 19:02 |
|
Fang
Elev |
Grattis
6 dec, 2011 19:05 |
|
Användarnamn
Elev |
Grattis fina Hagrid, du är en fin person och du har världens varmaste hjärta. c:
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=9977#forum.php?topic=9977 c. 6 dec, 2011 19:07 |
|
Optic
Elev |
GRATTIS!
6 dec, 2011 19:43 |
|
Borttagen
|
GRATTIS HAGRID, HP-böckerna skulle verkligen inte vara demsamma utan dig, än en gång GRATTIS!!!
6 dec, 2011 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen