Favoritkapitel i HP
Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice Enger
Elev |
5 dec, 2011 19:34 |
|
LoveIsThis
Elev |
The Prince's tale,helt klart och Halloween,speciellt slutet:
"And from that moment on Hermione became their friend" "Don't worry,you're as sane as I am" 5 dec, 2011 19:38 |
|
Draken Norbert
Elev |
5 dec, 2011 19:41 |
|
themarauder
Lärare |
5 dec, 2011 20:07 |
|
Borttagen
|
alla!!
5 dec, 2011 20:11 |
|
Tonks<3
Elev |
Skrivet av Dramione99: Håller helt med, fantastiska helt enkelt! Jag gillar "Nitton år senare" och "Julbalen!" Det är fantastiska delar bägge två! ![]()
6 dec, 2011 15:04 |
|
jolle963
Elev |
Kan inte välja
6 dec, 2011 15:13 |
|
prongs
Elev |
Skrivet av Alice Enger: Aaa..19 år senare är också bra! oj, det är ju inte bland de bästa i mitt tycke... bra, men inte bäst! jag älskar hela 3an mest av allt men speciellt då när de är under piskande pilträdet och när de kommer tillbaka därifrån, det med tidvändaren och allt PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 6 dec, 2011 15:19 |
|
NicholasPotter
Elev |
ABSOLUT Harrys första jul på Hogwarts!
"A sloth is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." 6 dec, 2011 15:20 |
|
Freja
Elev |
Epilogen kanske, eller Snapes och Lilys vänskap, eller när Harry "dog", eller, äsch, jag gillar alla!
Everything is Dramione and nothing hurts. 6 dec, 2011 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen