Vilken film är just DIN favorit?
Forum > Harry Potter > Vilken film är just DIN favorit?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salle
Elev |
4 dec, 2011 21:55 |
|
hyperion
Elev |
Älskar 1:an och 2:an för att de är så mysiga (påminner mycket om min barndom, speciellt de svenskdubbade). Fast 3:an är riktigt jävla bra den med. Och 6:an (mest för all underliggande Harry, OCH ÄNTLIGEN DOG DUMBLEDORE (jag gillar inte film-dumbledore, mer hysterisk människa får man leta efter)). Fast gillar 7p1 och 7p2 också. AAAH. Kan fan inte välja. Gillar 4:an jätte mycket också. Vi kan väl konstatera att den jag gillar minst är 5:an xD
![]()
4 dec, 2011 22:35 |
|
OpheliaCinnamon
Elev |
Måste jag välja bara en så väljer jag nog The chamber of secrets! Gillar när filmerna fortfarande utspelar sig mycket på Hogwarts och är så där "trolleri-magiska"
![]() Men efter den så kommer nog The goblet of fire! 5 dec, 2011 10:04 |
|
Optic
Elev |
Jag tycker mest om DH2. Den är spännande och så hände det saker hela tiden, den är inte så seg som vissa andra HPfilmer är.
5 dec, 2011 10:31 |
|
Tonks<3
Elev |
6 dec, 2011 15:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen