Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem ska dö i hp böckerna egentligen

Forum > Harry Potter > Vem ska dö i hp böckerna egentligen

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Alex96
Vadå, så Percy förtjänade att dö för att han gjorde ett snedsteg och hamnade på fel väg, för att sedan hitta rätt senare? Hm, okej. ;p


Såklart han inte förtjänade att dö men jag skulle hellre se honom död en någon annan Weasley.

4 dec, 2011 20:34

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av childhoodlight:
Alex96
Vadå, så Percy förtjänade att dö för att han gjorde ett snedsteg och hamnade på fel väg, för att sedan hitta rätt senare? Hm, okej. ;p


Såklart han inte förtjänade att dö men jag skulle hellre se honom död en någon annan Weasley.

Okej! ^^

Personligen skulle jag inte kunna välja vem som skulle dö istället för vem, eller vem jag skulle vilja se död, även om det är fiktiva karaktärer. Men det är ju bara jag haha! :>

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

4 dec, 2011 20:38

Borttagen

Avatar


Nää gillar det inte hellre fast vissa av dem borde inte få leva som tex Bella

4 dec, 2011 20:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nää gillar det inte hellre fast vissa av dem borde inte få leva som tex Bella

Bella var en av dom bästa karaktärerna, om hon nu skulle dö kunde hon väll fått ta med sig Ginny.

Tänk er själva, pojken som överlevde, som förlorade alla, sina föräldrar, gudfar, några vänner... men varför fick hans flickvän leva?

4 dec, 2011 20:54

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nää gillar det inte hellre fast vissa av dem borde inte få leva som tex Bella

Bella var en av dom bästa karaktärerna, om hon nu skulle dö kunde hon väll fått ta med sig Ginny.

Tänk er själva, pojken som överlevde, som förlorade alla, sina föräldrar, gudfar, några vänner... men varför fick hans flickvän leva?

Eh... alltså, jag finner liksom ingen anledning till att försöka hitta någon som förtjänade att dö, eller någon vars död skulle klassas som "rätt"?

Som jag skrev i mitt första inlägget; det finns inget SKA. Joanne är författaren till det hela - hon har bakgrunden till allt, hon äger alla pusselbitar. Varför ska vi ifrågasätta varför en del av karaktärerna INTE dog?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

4 dec, 2011 21:00

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


INTE HARRY!

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

4 dec, 2011 21:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nää gillar det inte hellre fast vissa av dem borde inte få leva som tex Bella

Bella var en av dom bästa karaktärerna, om hon nu skulle dö kunde hon väll fått ta med sig Ginny.

Tänk er själva, pojken som överlevde, som förlorade alla, sina föräldrar, gudfar, några vänner... men varför fick hans flickvän leva?

Eh... alltså, jag finner liksom ingen anledning till att försöka hitta någon som förtjänade att dö, eller någon vars död skulle klassas som "rätt"?

Som jag skrev i mitt första inlägget; det finns inget SKA. Joanne är författaren till det hela - hon har bakgrunden till allt, hon äger alla pusselbitar. Varför ska vi ifrågasätta varför en del av karaktärerna INTE dog?


Varför inte? Slutar man kommentera HP kommer det dö ut

4 dec, 2011 21:56

childhoodlight
Elev

Avatar


^ Jag tycker personligen inte att det är någonting att diskutera, speciellt då det inte finns något svar på det ;p

men jaja, that's my opinion, fattar bara inte

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

4 dec, 2011 21:57

Borttagen

Avatar


Jag har ingenting emot hp Jag tycker bara att den är förutsägbar. Och det är lite tråkigt att skriva något här för alla är verkligen stenseriösa. Man ska ta det mesta med en nypa salt. Det känns ovärt att lägga ner hela själen på att besvara en enkel tanke. Det kan man spara till viktigare diskussioner. Det jag har lärt mig här är att 75% inte klarar av att andra inte tycker som dom, 10% är för seriösa och resten kan hantera det på ett kul sätt. As said before. Börja chilla lite.

4 dec, 2011 22:42

Borttagen

Avatar


Vem syftar du på Tsurechr?

4 dec, 2011 22:47

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Vem ska dö i hp böckerna egentligen

Du får inte svara på den här tråden.