Vem ska dö i hp böckerna egentligen
Forum > Harry Potter > Vem ska dö i hp böckerna egentligen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Alex96 Vadå, så Percy förtjänade att dö för att han gjorde ett snedsteg och hamnade på fel väg, för att sedan hitta rätt senare? Hm, okej. ;p Såklart han inte förtjänade att dö men jag skulle hellre se honom död en någon annan Weasley. 4 dec, 2011 20:34 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: Alex96 Vadå, så Percy förtjänade att dö för att han gjorde ett snedsteg och hamnade på fel väg, för att sedan hitta rätt senare? Hm, okej. ;p Såklart han inte förtjänade att dö men jag skulle hellre se honom död en någon annan Weasley. Okej! ^^ Personligen skulle jag inte kunna välja vem som skulle dö istället för vem, eller vem jag skulle vilja se död, även om det är fiktiva karaktärer. Men det är ju bara jag haha! :>
4 dec, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
Nää gillar det inte hellre fast vissa av dem borde inte få leva som tex Bella
4 dec, 2011 20:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nää gillar det inte hellre fast vissa av dem borde inte få leva som tex Bella Bella var en av dom bästa karaktärerna, om hon nu skulle dö kunde hon väll fått ta med sig Ginny. Tänk er själva, pojken som överlevde, som förlorade alla, sina föräldrar, gudfar, några vänner... men varför fick hans flickvän leva? 4 dec, 2011 20:54 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nää gillar det inte hellre fast vissa av dem borde inte få leva som tex Bella Bella var en av dom bästa karaktärerna, om hon nu skulle dö kunde hon väll fått ta med sig Ginny. Tänk er själva, pojken som överlevde, som förlorade alla, sina föräldrar, gudfar, några vänner... men varför fick hans flickvän leva? Eh... alltså, jag finner liksom ingen anledning till att försöka hitta någon som förtjänade att dö, eller någon vars död skulle klassas som "rätt"? Som jag skrev i mitt första inlägget; det finns inget SKA. Joanne är författaren till det hela - hon har bakgrunden till allt, hon äger alla pusselbitar. Varför ska vi ifrågasätta varför en del av karaktärerna INTE dog?
4 dec, 2011 21:00 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
INTE HARRY!
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 4 dec, 2011 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nää gillar det inte hellre fast vissa av dem borde inte få leva som tex Bella Bella var en av dom bästa karaktärerna, om hon nu skulle dö kunde hon väll fått ta med sig Ginny. Tänk er själva, pojken som överlevde, som förlorade alla, sina föräldrar, gudfar, några vänner... men varför fick hans flickvän leva? Eh... alltså, jag finner liksom ingen anledning till att försöka hitta någon som förtjänade att dö, eller någon vars död skulle klassas som "rätt"? Som jag skrev i mitt första inlägget; det finns inget SKA. Joanne är författaren till det hela - hon har bakgrunden till allt, hon äger alla pusselbitar. Varför ska vi ifrågasätta varför en del av karaktärerna INTE dog? Varför inte? Slutar man kommentera HP kommer det dö ut 4 dec, 2011 21:56 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Jag tycker personligen inte att det är någonting att diskutera, speciellt då det inte finns något svar på det ;p
men jaja, that's my opinion, fattar bara inte
4 dec, 2011 21:57 |
|
Borttagen
|
Jag har ingenting emot hp
4 dec, 2011 22:42 |
|
Borttagen
|
Vem syftar du på Tsurechr?
4 dec, 2011 22:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen