Bandomsminnen
Forum > Off Topic > Bandomsminnen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Nu när alla pratar om att fastna, kommer jag ihåg när jag trodde att jag skulle dö. Jag var på mitt dagis, och så skulle vi ha typ fritids efter och då var det nere i källaren, och jag skulle leka kurragömma med en kompis och gömde mig en garderob, utan kläder då, sedan låste hon. Så jag började skrika och gråta, och sedan kunde de inte få upp dörren igen. Så de fick typ bända loss dörrarna, haha xD
Tumblr.
3 dec, 2011 23:54 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: childhoodlight - that reminds me! När jag gick på dagis, så satt jag och gungade väldigt ofta. Istället för att hoppa av "det vanliga sättet" så brukade jag glida igenom det hål där man ska ha benen i, om man gungar två. Mitt i vintern bestämde jag mig för att göra det, men eftersom snön var så hög, så fastnade jag i gungan, och jag fick panik. Jag satt verkligen fast i gungan, och jag var helt säker på att jag skulle fastna för evigt typ. Men efter ett tag lyckades någon av mina dagisfröknar lyfta upp gungan och få loss mig,haha. hahahaha åh småttingar ♥
4 dec, 2011 00:03 |
|
linnvendela
Elev |
Jag trodde att "Lusse lelle" Eller vad den heter gick "Lusse lelle, Luse lelle, älvan äter före jul" Istället för "Lusse lelle, Lusse lelle, elva nätter före jul"
Sjöng också "Dansa i nylon" istället för "Dansa i neon" Jaha. 4 dec, 2011 00:03 |
|
Twix
Elev |
När jag var mindre trodde jag att månen var gjord av ost.
Jag ville bygga rymdfärja, åka dit och frossa i mig. xD 4 dec, 2011 00:38 |
|
adliitam
Elev |
När jag var 4 och var på dagis beslutade jag, jessica, emil och jesper oss att vi skulle rymma! sagt och gjort! vi lyckades få upp grinden och sprang därifrån, vi bestämde att vi skulle gå till min farmor för jag sa att hon alltid gjorde jätte goda bullar
![]() ![]()
4 dec, 2011 00:43 |
|
J00KERN
Elev |
4 dec, 2011 01:08 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av linnvendela: Jag trodde att "Lusse lelle" Eller vad den heter gick "Lusse lelle, Luse lelle, älvan äter före jul" Istället för "Lusse lelle, Lusse lelle, elva nätter före jul" Sjöng också "Dansa i nylon" istället för "Dansa i neon" Sötaste versionen jag NÅGONSIN stött på! Elvan äter före jul... det skall kommas ihåg ♥ lillamymin: HAHAHAHAHAHAHAHHA PUCKEL!!! VILKA IDÉER! SÅ TYPISKT AGNES XD XD ♥ ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 dec, 2011 01:15 |
|
Borttagen
|
HAHA NÄR JAG GICK PÅ DAGIS FICK JAG SPELA IN EN FILM.
Jag skulle gå i mitten av en trappa, och hoppa ned som pippi, och sedan skulle jag gå som drottningen gjorde. HAHA ÅH DAGIS ♥ 4 dec, 2011 01:40 |
|
luckyBella
Elev |
Haha, appropå fastna...
Jag gjorde en Dudley-liknande sak på dagis. Jag var arg på min barnsoms bästis för att hon hade gjort något, kommer inte ihåg vad, så jag gick till lekplatsen och stoppade ned foten i en nättrappa med hål i och lade mig sedan ned på sanden och låtsades gråta och sa att jag inte kom loss. Ja, alla ignorerade mig, tillochmed alla lärare för att de visste att jag lätt kunde ta mig ur hålet, men jag låg kvar där från klockan tre till fem i väntan på min mamma. Jag var lite konstig som dagisbarn...o_o
4 dec, 2011 01:48 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Enchanted: Jag trodde att bilbälte hette välte xD Det gjorde mina småsyskon också!! xD Hm... barndomsminnen. Jag tyckte det var modigt att blanda cornflakes och havrefras i samma skål. En gång hoppade jag och en kompis i pappas säng så den gick sönder och inte gick att använda mer. Jag trodde på pappa när han sa att den gamla Volvon vi hade då hittade vägen själv mellan Stockholm och Dalsland. Jag skulle gifta mig med en kille som hette Arvid och som brukade kalla mig Ida Segelbåt. "we live together, and harry does all the cooking." 4 dec, 2011 01:49 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen