När börjar ni igen?
Forum > Off Topic > När börjar ni igen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Börjar enligt skolan 9/1, men då har vi studiedag, så det blir ju den 10:nde liksom
18 dec, 2011 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen