Melodifestivalen 2012
Forum > Off Topic > Melodifestivalen 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
MELODYfestivalen är fan bättre :X
2 dec, 2011 19:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: Skrivet av Borttagen: Är det här han? http://svt.se/2.148435/1.2602354/david_lindgren_-_shout_it_out Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Wow, det låter jättekul. Vilken låt sjunger han. Min bror är med i melodifestivalen i år.. Känss så skumt. Jag är inte helt säker, han fick just nyss veta och fick en helt ny låt. Men den hete typ shout it out eller något sådant.. Ja, haha 2 dec, 2011 19:49 |
|
Celebikai
Elev |
2 dec, 2011 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Om du vill se mig sjunga Hakuna Matata i 2 timmar i underkläder, varsågod Skrivet av Borttagen: MELODYfestivalen är fan bättre :X Omg, det ska jag kolla på c: 2 dec, 2011 20:54 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Celebikai: Om du vill se mig sjunga Hakuna Matata i 2 timmar i underkläder, varsågod Skrivet av Borttagen: MELODYfestivalen är fan bättre :X Omg, det ska jag kolla på c: JAA kan jag också vara med? jag kan sjunga This is Halloween utklädd till ett spöke. ![]()
2 dec, 2011 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Oh yes. Awesome skulle det va!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Celebikai: Om du vill se mig sjunga Hakuna Matata i 2 timmar i underkläder, varsågod Skrivet av Borttagen: MELODYfestivalen är fan bättre :X Omg, det ska jag kolla på c: JAA kan jag också vara med? jag kan sjunga This is Halloween utklädd till ett spöke. 2 dec, 2011 21:07 |
|
Paddy
Elev |
Förra ESC:et höll jag på Danmark, Finland och Sverige. ♥
Nu verkar jag rätt grannröstande va? Nej. Det är jag inte, jag bara gillade dem låtarna, mycket är rent skit i ESC annars. Någon dag kommer jag skriva något awesome här. Inte idag. c: 3 dec, 2011 13:38 |
|
Jossi
Elev |
3 dec, 2011 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen