Grey's anatomy
Forum > Off Topic > Grey's anatomy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Snälla kan nån skjuta mig , dräänk mig, döda mig bara, jag kan inte leva efter att ha sett säsongsfinalen av greys anatomy
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
18 maj, 2012 14:57 |
|
Somnium
Elev |
^
I KNOOOOOOOOOOW. Bara döda mig. Please. Mitt linne är helt blött fortfarande, grät som in i helvete. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
18 maj, 2012 15:03 |
|
Disenchanted
Elev |
18 maj, 2012 15:07 |
|
Savi
Elev |
18 maj, 2012 15:09 |
|
expelliarmus
Elev |
18 maj, 2012 15:10 |
|
adliitam
Elev |
18 maj, 2012 15:12 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av adliitam: Klarar inte av att vänta flera månader tills nästa avsnitt :'( Spoiler: Tryck här för att visa! Fast hon gör en nionde säsong, det får vi inte glömma! Bästa Shonda! ♥
18 maj, 2012 15:13 |
|
Somnium
Elev |
^
Fast en nionde säsong utan sina favoriter kan bli kind of crappy. :c http://slytherinunicorn.tumblr.com/
18 maj, 2012 15:36 |
|
adliitam
Elev |
skulle just gilla ditt inlägg men såg att mina gillningar var slut Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() ![]()
18 maj, 2012 16:03 |
|
Somnium
Elev |
Skrivet av adliitam: skulle just gilla ditt inlägg men såg att mina gillningar var slut Spoiler: Tryck här för att visa! Aww cX Precis, bara tanken på det är heartbreaking. Spoiler: Tryck här för att visa! http://slytherinunicorn.tumblr.com/
18 maj, 2012 16:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen