ROLIGA HÄNDELSER
Forum > Harry Potter > ROLIGA HÄNDELSER
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag sitter och skrattar och tänker på hur mycket Harry potter betyder för mig! Hur fantastiskt allt är och min kärlek till Joanne Rowling för hon har gjort allt dethär. Hon är undebar och utan henne hade vi inte skrattat åt dehär sakerna som vi gör nu. Tack J.K Rowling. Tack ♥
6 dec, 2011 15:32 |
|
prongs
Elev |
^ håller med fullständigt!! asså livet utan HP, hur klarar folk det? helt sjukt! det är så att man kan dö av skratt när man läser, hon är så klockren
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 6 dec, 2011 15:36 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Borttagen: "Herr Måntand framför sina hälsningar till professor Snape och ber honom att inte sticka sin onormalt stora näsa i andras affärer. Herr Tagghorn instämmer med herr Måntand och önskar tillfoga att professor Snape är en ful snubbe. Herr Tramptass skulle vilja tillkännage sin förvåning över att en sådan idiot över huvud taget kan kalla sig professor. Herr Slingersvans önskar professor Snape en bra dag och råder honom att tvätta sitt hår, den äckelpottan." Det är bäst^^ Ja, den där är bra!
6 dec, 2011 16:44 |
|
moontand
Elev |
Jag vill sätta tummen upp på alla och citera vartenda inlägg och skriva ett hjärta efter! ♥
6 dec, 2011 18:15 |
|
Jossan
Elev |
'Weasley cannot save a thing,
He cannot block a single ring, That's why Slytherins all sing: Weasley is our King. Weasley was born in a bin, He always lets the Quaffle in, Weasley will make sur we win: Weasley is our King.' Haha tycker egentligen synd om Ron, men gud vad Rowling fick till det där!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 7 dec, 2011 00:19 |
|
prongs
Elev |
i 3an när harry ska ta nattbussen och snubblar precis innan bussen kommer (eller rättare sagt, hans snubblande och viftande med staven gör så att bussen kommer) så börjar stan med sin välkomstramsa, så ser han harry på marken och frågar
- va gör du där nere? - jag ramlade omkull, sa harry - va ska de va bra för? undrade stan - jag gjorde det inte med flit, svarade harry då.. haha, så kul asså PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 8 dec, 2011 21:44 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Älska ♥"Herr Måntand framför sina hälsningar till professor Snape och ber honom att inte sticka sin onormalt stora näsa i andras affärer. Herr Tagghorn instämmer med herr Måntand och önskar tillfoga att professor Snape är en ful snubbe. Herr Tramptass skulle vilja tillkännage sin förvåning över att en sådan idiot över huvud taget kan kalla sig professor. Herr Slingersvans önskar professor Snape en bra dag och råder honom att tvätta sitt hår, den äckelpottan." Det är bäst^^
8 dec, 2011 21:52 |
|
prongs
Elev |
Fred å George hela tiden alltså.. älskar när de hånar percy hela tiden!!
försteprefektfåne... PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 13 jan, 2012 18:58 |
|
J-star Black
Elev |
"Moster Petunia sa ofta att Dudley såg ut som en babyängel- Harry sa ofta att Dudley såg ut som en gris i peruk."
Harry har så rolig humor när han är på Privet Drive! ![]() ![]()
13 jan, 2012 19:25 |
|
juliaweasly
Elev |
Dragonballs, voldemorts skratt och mooorning och allt som ron säger och you know poo!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
13 jan, 2012 20:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen