Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Hmmm, de sista filmerna ser de rätt bra ut
Everything is Dramione and nothing hurts. 30 nov, 2011 20:01 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Ms.Markus: Tycker dem passar bäst i lite lagomt, kort hår... ![]() I fjärde filmen verkar det vara något slags mode med långt hår x) Fred, George, Ron, Neville och Harry har allihopa extra långt hår då ju x) Just saying, look at them Yes and they are all pretty cute huh?
30 nov, 2011 20:25 |
|
MonsterCookie
Elev |
Nah, de ska ha typ mellankort hår tkr jag :33 Fattar inte hur Molly lät dem åka till skolan sådär! x']
wolfstar deserved better. 30 nov, 2011 20:30 |
|
Ms.Markus
Elev |
30 nov, 2011 20:32 |
|
Salazar1
Elev |
De passar i det men de är snyggast i kort
Slytherin Pride 30 nov, 2011 20:43 |
|
Safrina
Elev |
30 nov, 2011 20:48 |
|
adliitam
Elev |
30 nov, 2011 23:15 |
|
Jossan
Elev |
(Tycker att dom såg väldigt snygga ut i sitt vita långa skägg!)
Förutom det håller jag med alla andra, fred och george = KORT HÅR
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 30 nov, 2011 23:21 |
|
Borttagen
|
Jag föredrar när de har kortare hår, håret i fjärde filmen var faktiskt riktigt fult. Längden är lite för lång för min "inre bild" av dem, och hårfärgen... nej usch.
1 dec, 2011 09:52 |
|
Gosseflikka
Elev |
Dem e svinsöta i långt hår men tycker dom passar bättre i kort
We are the HARRY POTTER generation!!! <3 1 dec, 2011 10:43 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen