Er signatur
Forum > Off Topic > Er signatur
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: jahaaaaaaa. men gör mer inlägg då ~ Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: nej, du har bara en. sorry to break it to you men varje gång du köper en ny tas den gamla bort. MEN JAJA. HAR KÖPT TROLLSTAV I TIO ÅR NU KAN NÅN RÄDDA MIG? Har minst 80 stavar nu O_O Mena under min bild där till vänster.. Vad håller jag på med då? VÄRMER PAN PIZZA! 28 nov, 2011 19:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: MEN JAJA. HAR KÖPT TROLLSTAV I TIO ÅR NU KAN NÅN RÄDDA MIG? Har minst 80 stavar nu EDIT: Hade inte jag gjort 15 inlägg innan det här..? Förresten, vad har detta med denna tråden att göra överhuvudtaget? o.O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: MEN JAJA. HAR KÖPT TROLLSTAV I TIO ÅR NU KAN NÅN RÄDDA MIG? Har minst 80 stavar nu EDIT: Hade inte jag gjort 15 inlägg innan det här..? Förresten, vad har detta med denna tråden att göra överhuvudtaget? o.O Ville bara säga det till alla små själar som bryr sig om att kommentera. Och så tänkte jag att man kunde få ptata lite om annat när bara signaturer i min tråd 28 nov, 2011 19:21 |
|
mitchan
Lärare |
Varför gjorde du en tråd om signaturer om du hade i tanken att den inte skulle handla om signaturer?
![]()
28 nov, 2011 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Varför gjorde du en tråd om signaturer om du hade i tanken att den inte skulle handla om signaturer? Men man måste ju prata för att kunna se signaturerna endå :p 28 nov, 2011 19:29 |
|
mitchan
Lärare |
^fast skriver man typ "min signatur kommer från blablabla" så ser man ju signaturen. man kan alltså prata Om signaturerna.
![]()
28 nov, 2011 19:31 |
|
Elley
Elev |
Håller med mitchan, det finns ju inget direkt syfte ed tråden om den inte ska handla om signaturer
http://nouw.com/ellenfelixson/
28 nov, 2011 19:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: ^fast skriver man typ "min signatur kommer från blablabla" så ser man ju signaturen. man kan alltså prata Om signaturerna. Ja, och lite radom saker för jag är lite knäpp och förvirrad just nu.. ÖVER: hmm.. men jag brukar alltid säga det jag kommer att tänka på just då så.. jag är väll lite onormal då. 28 nov, 2011 19:36 |
|
Luna 1
Elev |
28 nov, 2011 19:46 |
|
Borttagen
|
28 nov, 2011 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen