Snö i år??
Forum > Off Topic > Snö i år??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
är orolig över att det inte ska söa här i december
sen kan det få smälta bort så det blir lagom HAHA 28 nov, 2011 21:21 |
|
EmoCrew
Elev |
Det känns inte som om det kommer att bli någon snö i UA iaf D:
28 nov, 2011 21:53 |
|
Borttagen
|
Här jag bor har det kommit snö, inte mycket. Bara så det täcker marken. :'
28 nov, 2011 22:30 |
|
Weasleymore
Elev |
Här har det snöat igår och idag!
Ännu bättre blev det då jag och en kompis gick ut under ett hål och hade snöbollskrig xD folk trodde typ vi var helt vrickade eller nå xDD
28 nov, 2011 22:33 |
|
Borttagen
|
Hoppar faktiskt på en snöfri vinter i år
Nä, nu har vi haft snö så det räcker och blir över 28 nov, 2011 23:07 |
|
aggsih
Elev |
Lika brare, hatar snö.
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 28 nov, 2011 23:58 |
|
Ms.Markus
Elev |
Har ytterst lite snö hemma... allt regnade typ bort idag
![]()
29 nov, 2011 13:01 |
|
luckyBella
Elev |
Jag är faktiskt orolig, snön brukar ha kommit vid detta laget! Jag vill verkligen ha snö, mycket mycket snö även fast jag hatar kylan, slasket och att bli mulad. Men jag vill ha snö på julafton, Nyårsafton och Lucia sedan så kan all snö bara försvinna C:
29 nov, 2011 13:13 |
|
Borttagen
|
Vill ha en vit jul. Men det får inte snöa förräns på söndag. x___x
29 nov, 2011 13:24 |
|
Borttagen
|
Det snöade för första gången i söndags, men allt är typ borta nu
29 nov, 2011 13:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen